waar kan ik goede geparfumeerde olie kopen?

• Diana Leon Noel

Beste mensen,

Weten jullie waar ik GOEDE geparfumeerde olie kan kopen in Hurghada?

Ik heb na jaren dan toch de bodem bereikt van mijn heerlijke flesjes Opium en Lotus.

Verleden jaar heeft een familielid nieuwe meegebracht….

Maar die was niet zo hoogstaand van kwaliteit, waardoor het binnen een paar maanden óf reukloos werd, óf gewoon onaangenaam ging ruiken……

Het is best duur, maar je hebt er zo weinig van nodig dat de prijs me niet eens uitmaakt.

• josschie

Ik zou het niet weten kom al 10 jaar in egypte, maar begin er niet meer aan om te kopen.

eerst ruikt het goed maar na een tijdje stinkt het inderdaad.

Al in zoveel winkeltjes geweest tot ik de laatste keer me een beetje bedreigd voelde.

Eeerst was het nog gezellig maar later werd de situatie grimmig toen ik vertelde dat ik de fles ergens anders goedkoper kon krijgen.

De baas zelf ging zich ermee bemoeien en ineens ging de deur dicht. ineens zaten we met 4 personeelsleden in de winkel.we vertelde dat we het niet wilden hebben,en liepen rustig de winkel uit, terwijl de baas ons achterna liep.

Dit was absoluut geen prettige ervaring,dus mijden we nu de parfumwinkels.

Het parfumwinkeltje was voor het ali baba resort.

• Diana Leon Noel

juist om teleurstelling te voorkomen dacht ik eraan hier te posten….NIEMAND??????

• aart bos

er is een hele grote, nieuwe geopend. “house of 1000 perfums” ligt een beetje achteraf. we brengen je er met plezier even naar toe. over kwaliteit weten wij niks !!!