walvissen

• Klaas

Is het ook mogelijk om een walvissen tour tedoen in Hurhgada,of is het bijna onmogelijk om deze vissen tezien.

• Klaas

Sorry het zijn zoogdieren

• aart bos

beste Klaas,

het zit hier werkelijk vol met walvissen ( in werkelijk alle varianten ). echter sinds het hier vol zit met japanse en noorse walvisvaarders ( resp 36 en 16 schepen ) hebben ze zich massaal verstopt!

heb er laatst nog eentje gezien, maar die schrok van de man die naast me zwom en is meteen vertrokken.

• Klaas

Beste Aart,

Ik zie wel dat je voor serieuze vragen niet bij jou moet zijn,hou jij je maar lekker bezig met je frikandellen.

Groetjes Klaas

• anneke 1

jakkes, wat flauw zeg!!!!!:X ik bedoel dus klaas.

• Lidwien61

Klaas,

De kans dat je walvissen zult tegenkomen is nihil, volgens foto's bij Hotel Arabella, meen ik, ergens in oktober 2011 schijnen ze weleens op door trek te zijn, en die ontmoeting is dus echt uniek.

Ze zullen nooit toestaan om er bij te water te gaan en dan zal ook niet moeten, deze zoogdieren moeten met rust gelaten worden.

En niet zo gauw op je teentjes getrapt zijn hoor:X, toevallig had je het wel tegen de plaatselijk vertegenwoordiger van de onlangs oprichte VVV in Hurghada, geweldige informatiebron!

• steven

Klaas,

Dat was een grapje toch?

• Lidwien61

Correctie: je moet kijken bij Hotel Bel Air, foto's zijn van sept 2011.

• suzanne

Wij hebben met het snorkelen een walvishaai gezien. Dat was in mei en we waren in Sharm el Sheik.. Je moet echt heel veel geluk hebben. Het is wel een hele bijzondere ervaring, zeker omdat we maar een paar meter uit de kust waren. Helaas hadden we geen camera bij ons.

Ik wens je dan oom veel succes en als je naar Hurghada gaat ga dan langs het oranje café. Leer je Aart ook kennen als een hele sympathie man met heel veel kennis over Hurghada. Hij is altijd bereid om je te helpen. Gr. Suzanne

• suzanne

Het bericht hierboven is voor Klaas