stroom uitval en water en benzine te kort

• ulrich

hoi,

las daar juist op faceboek dat er hotels zyn in hurghada waar de stroom is uitgevallen en dat er water te kort is en ook benzine.

weet hier iemand meer over?

• aart bos

stroom valt iedere zomer regelmatig uit ( meestal paar minuten, hooguit halve dag ) door overbelasting door oa veel meer gebruik airco. benzine al schaars sinds 4/5 mnd en lange wachttijden. nu ook drinkwater overal op. en natuurlijk ieders geduld op, maar dat door de ramadan

• ~Irma~

De stroom is in de 15 dagen dat wij er waren wel zo'n 10 keer per dag enkele minuten tot ongeveer een uur uitgevallen.

We hebben 1 avond van half 6 tot half 12 zonder stroom gezeten in ons hotel. Niet fijn in die hitte.

• ulrich

aart en Irma bedankt voor je reactie,ik hoop dat de problemen vlug opgelost raken hoor.

de hotels en zeker de 5 sterren hotels moeten er toch op voorzien zyn voor zulke dingen,die hebben toch hun eigen stroom generators en grote watertanks en ontzoutingsmachines.

nog 5 weken en dan vertrek ik ook naar hurghada ,hoop dat het dan opgelost is.

• josschie

stroom generators hebben diesel nodig

• A.B.1

heeft het niet ook te maken met de periode van het jaar?

Volgens mij is dit ieder jaar rond deze periode meer een probleem dan normaal, toch?

• Diana Leon Noel

gisteren is onze kennis teruggekomen uit Hurghada: naast de regelmatige stroomuitval (waar niemand zich druk om maakt) kregen ze iedere dag 3-4 grote flessen water op hun kamer.

Wij gaan lekker volgende week al! ( sorrie ,maar heb er zoooo een zin in!)

• josschie

Van watertekort niets gemerkt,benzinetekort ook niet (0.25 eurocent de liter,ben jaloers)

• aart bos

problemen vooral nog steeds met diesel= lange rijen vrachtauto's en bussen. benzine lang niet alle dagen te krijgen maar met een beetje opletten geen probleem. elektra weer normaal= af en toe lampie op een lager pitje. watertekort helemaal over.