waarom eet zo ongeveer iedere hollander frikandellen in hurghada?

• aart bos

wij hebben geen idee, maar zelfs nederlanders die ze nooit eten zitten hier aan de frikandel speciaal. en niet te weinig ook. kortom, ze benne uitverkocht!

wie o wie kan ons helpen? 70 grams van de supermarkt ( ongeacht het merk ) in een diepvriestas en in de baggage ( in het ruim is het koud ) we rekenen ze af, drinken er een slok op en evt speel ik txi arie vanaf de airport ( op verzoek en als ik tijd heb )

we benne druk en zijn daar heel blij mee

marianne&aart ( orange cafe )

• agnes

Helaas zijn de last minutes erg geprijsd anders was ik die heerlijke fricandellen komen brengen.

Weinig kleren in de koffer en een heleboel fricandellen, hahaha.

Heb na deze week 3 weekjes vrij i.v.m. sluiting bedrijf, dus tijd heb ik wel.

Helaas Aart, hoop voor jullie dat er toch fricandellen die kant op komen.

groetjes Agnes.

• Lidwien61

(tu):)-D(:P)

Agnes,

Vandaag had Skytours dat hotel aan de overzijde van het rif bij Arabia als last-minute, morgen vertrekken……

• Lidwien61

Aart,

Op het forum vroeg iemand wat ze de 24ste kon meenemen. Ik heb maar even voor je geantwoord……..

We kunnen al die medelanders met enorme trek toch niet teleurstellen?

Hoop dat je het heel druk krijgt!

Gr Lidwien

• agnes

Lidwien, je bedoelt Palacio. Klopt, kun je zien liggen.

Maar ga dan alleen en een 1 pers kamer word wel wel heel erg duur voor een weekje, helaas. Zou te gek zijn, onverwachts visjes spotten.

En ik ga liever niet met Skytours, doen ontzettend vervelend over het visum.

Ik weet wel waarom de Nederlanders zo graag fricandellen eten.

Hier kan je ze elke dag eten en dan moet je ze niet en als ze op vakantie zijn in Egypte wat is er dan lekkerder dan zo'n fricandel met uitjes, mayo en curry.

En de locatie is toch ook hardstikke gezellig.

groetjes Agnes.

• Diana Leon Noel

Wij komen pas 9 augustus…… te laat denk ik?

• agnes

Nou, ik denk dat de fricandellen altijd welkom zullen zijn, zeker weten.

Dus mocht je een plekje over hebben, lekker meenemen.

Aart zal je dankbaar zijn.

Fijne vakantie,

groetjes Agnes.

• aart bos

ook in augustus hartelijk welkom!! kan nooit teveel in voorraad zijn!!

je maakt ons zo blij en relaxed als we niet hoeven uit te leggen dat we die dingen niet hebben,af en toe begrijpen mensen niet dat ze uit nederland moeten komen!

dus graag!

vandaag mooie dag met 120 stuks meegenomen door 3 verschillende mensen en alweer 30 opgegeten, dus het gaat hard..

tot ziens, tot fricandel,

marianne&aart

• Diana Leon Noel

geen probleem!

• anneke 1

hoi,

als je 18 dec.wilt hebben,moet je maar even een seintje geven.

Naar de DR.gingen we ook altijd bepakt,maar dan chocolade en kaas hahaha.

ik hoor het wel van je.:)-D