Mede dankzij de fora hebben wij dit jaar een geweldige vakantie gehad, ik noem dit prikbord, zoover, vakantiereiswijzer, wereldwijzer reis forum enz.
Hierdoor nieuwe vrienden gemaakt, zoals Miriam Kok, Tilly uit Hurghada en Aart Bos van het Orange-cafe, lekker van thuis uit contacten gemaakt en alles uitgestippeld.
Met Miriam hebben we eerst een 2-daagse Luxor gedaan, perfect geregeld, fijne chauffeur (Rammadan) en leuke nederlandstalige gids (Ahmed), lekker wezen eten met de hele familie Kok en na afloop nog een kopje thee bij Miriam thuis!
Een paar dagen later met het vliegtuig naar Cairo (zelf tickets geregeld), ook weer perfect geregeld door Miriam, weer lekker prive (geen grote trage groep), goede chauffeur (schumacher?) en nederlandstalige gids (Nader), strak programma tot en met de sound and lightshow bij de piramides.
Met Tilly hebben we de dolfijnen toer gedaan, reaktie staat in ander topic, en Tilly heeft voor ons een quadtour geregeld, alles prima verlopen!
En met Aart zijn we naar zijn lievelingsplekje, Sharm el Naga, wezen snorkelen. Ook nog 2x gegeten bij Aart en Marianne, EK-finale gekeken en nog een keertje Le Tour gekeken.
Allen hartelijk dank voor een geweldige vakantie!!!!(tu)
Wil nog iemand vermelden, Ahmed van goedkopevakantiesegypte, heb ik uiteindelijk niets bij geboekt, maar wel een paar keer leuk mailcontact mee gehad en ik heb de indruk dat het een aardige en kundige man is.