stranden in Hurghada

• Ton

Hallo

Wie kan mij vertellen welke (hotel) stranden er in Hurghada tegen een redelijke prijs voor niet gasten toegankelijk zijn en hoe zijn de prijzen en wat krijg je er voor.

De afgelopen jaren zijn we steeds bij OLD VIC geweest niks mis mee hoor maar ik wil eens wat anders.

Ben een keer bij dream bech geweest is mij niet bevallen (smaken verschillen) te veel oost europeanen.

Alvast bedankt voor jullie reakties.

Ton

• aart bos

neem je fiets, je wijk uit in zuidelijke richting, bij senzomall watertje kopen en rechtdoor. na ongeveer 38.4 km linksaf richting somabay, na 3.25 km linksaf een slecht geasfalteerde weg op. na 1.78 km slagboom van sharm el naga. bij de receptie is er een overdekte, bewaakte fietsenstalling. beneden aan het strand matrasjes waar je kunt bijkomen van de heenweg. ga bijtijds weer terug. let onderweg een beetje op het voorbijrazende verkeer en kijk 's naar die mooie bergen en geniet van de heuvels waar je overheen mag.

kortom: OLD VIC IS is the best

• Ton

Sorry was even vergeten dat ik sharm el Naga ook al kan maar om daar iedere dag naar toe tegaan wordt te kostbaar.

Dan maar old vic met die kale man met jurk (geintje) wel gezellig.

• joke

Vanuit Sekalla richting Down Town (de kustweg) Cournische Road….

heb je o.a. Arabella/Arabia/BellAir, Ziekenhuis, Sunny Days Palazzio, Sunny Days Palma de Mirette….

naast Palma de Mirette ligt een public beach…….. ingang nog voor Hotel Beirut…..

voor de kleine kinderen staat er ook iets…… scootertjes, auto's, loopt ook een kameel rond….

is ook tentje waar je wat eten kan kopen enz.

Muziek staat wel de hele dag aan ( tot laat in de nacht !!!!!)

Joke.