Ik wil even iets duidelijk maken.
Er word regelmatig door de touroperators verhalen verteld dat wanneer je bij hun niet de excursies boekt dat je dan niet verzekerd bent. Dit is lariekoek. Hiermee willen ze voorkomen dat je bij de bureautjes in het hotel boekt of bij de plaatselijke bureautjes zoals bij Tilly. Ook word Tilly door een persoon zwart gemaakt om te voorkomen dat ze gaan boeken bij haar. Nou, het tegendeel is waar. Ik heb Tilly in November ontmoet en heb hele goede ervaringen gehad met haar. Vanuit Nederland al gemaild met haar en de dag na aankomst in ons hotel kwam ze naar ons toe om de excursies door te nemen. We hebben een gezellig uurtje met haar zitten praten in de lobby, ook geeft ze je advies wat wel en niet te doen.Ik kan iedereen Tilly aanbevelen, ze komt haar afspraken na. Vooral de snorkel/dolfijnentour is één van de vele waar veel vraag naar is. Ben je een beetje angstig dan neemt ze je persoonlijk mee aan de hand het water in. Bekijk haar gastenboek maar eens met positieve berichten van gasten. Google ( tilly hurghada ) zie je haar website staan.