arabella azur

• josschie

zag net op zoover staan dat het zwembad nog niet af was.

Zou eind juli klaar zijn.

iemand een idee?

• Klaas

Naar Arabella en dan vraag je om een zwembad,dit is zeker een grapje.De zee is hier heerlijk wat moet je dan met een zwembad.

• josschie

Heb op zoover gezien dat het zwembad nu klaar is.

zo te zien een behoorlijke vooruitgang met een mooie trap.

nog 4 weken en we plonsen er zelf in na een dagje snorkelen.

• josschie

Heb een foto geplaatst op zoover zoals het tijdens de verbouwing was, en zoals het nu is.

Ook heb ik vernomen dat een van de medewerkers geelektrocuteerd is tijdens de bouw.

Heeft het niet overleefd,het zou een van de handoekenjongens zijn.

• JolandaH

Heeft arabella twee stranden? Eentje aan arabia-kant, maar zie ik goed op google earth dat aan de andere kant ook wat strand is en n “haventje”?

Wij gaan normaal in maart naar dana beach, maar wilde nu eens naar arabella, vind t er zo leuk uit zien, vandaar mn vraag.

• Lidwien61

Hoi Jolanda,

Het klopt inderdaad, 2 zonne-stranden. Diegene richting Arabia dat is de lagune. Hier kan je lekker liggen, maar om te snorkelen kan je beter bij het strandje bij de haven gaan. Daar ligt een prachtig huisrif en daar is het ook erg gezellig.

Het zijn hele fijne hotels, goede service, prima eten vind ik, en vooral geliefd om het de prachtige huisriffen.

Veel plezier!

Gr Lidwien

• JolandaH

Dank! 5 jaar geleden in arabia geweest en vond arabella er toen idd erg leuk uitzien en ik lees goede berichten! Zal t wel worden ja!

Groet,

Jolanda

• josschie

Tickets zijn binnen, het zwembad is klaar

over een weekje gaan we.

heerlijk weer een bezoekje brengen aan nemo.

lekker luieren in de zon

coctails drinken.

kortom gewoon lekker genieten.

• anneke 1

fijne vakantie,

moeten nog 3 en een halve maand wachten.:(

• Lidwien61

Hoi Josschie,

Je kan gaan aftellen! Heel veel plezier en geniet en laat horen hoe het is geweest.

(ben helemaal niet jaloers(:P)

Gr Lidwien