arabella azur

• josschie

Hallo allemaal, na ons uitstapje naar sharm el sheik (tropicana grand azur) in mei toch maar weer terug naar hurghada.

We hebben geboekt voor september in arabella azur

Al eerder hier geweest en is ons goed bevallen,ook omdat het koraal nog erg mooi is, en de zee makkelijk toegankelijk.

ook willen we tegen die tijd aart een bezoekje brengen.

• Lidwien61

Hoi Josschie,

Stikjaloers…..geniet er van. Heerlijk!

Gr Lidwien

• C&J

hoi josschie,

wij gaan ook in september naar arabella! Voor mij de 1ste keer egypte, ben erg benieuwd! Hurghada is leuker dan sharm el sheik??

gr chantal

• Lidwien61

Hoi C &J,

Of Sharm leuker is weet ik niet, ik vind Hurghada gewoon net een 2e thuis, ben nu 6x geweest en het verveelt niet. Ik kan het ook niet omschrijven.

Arabella is een prima keus! Ik hoop snel weer in de gelegenheid te zijn om te gaan.

Hele fijne vakantie alvast!

Gr Lidwien

• C&J

hoi Lidwien,

bedankt voor je berichtje!!!

groetjes chantal

• Klaas

Wij vertrekken begin september 15 dagen naar bel air.Vorig jaar 10 dagen naar Arabia geweest was goed .Het rif was inderdaad erg mooi.Bel air is gezelliger dan arabia en arabella wat wij er van gezien hebben.

• josschie

wij vinden hurghada, na in sharm el sheik te zijn geweest toch leuker.

Hier zie je toch meer hoe de mensen leven,in sharm is het meer toeristisch en moderner.

6 sepember gaan we weer.

Wij liggen vaak bij het haventje en de bar vlakbij het koraal.

Je bedje af,paar meter fatsoenlijk trappetje af en je zwemt meteen tussen al de mooie vissen.

Heerlijk kan niet wachten.

• josschie

Wat wij vonden van bell air, waren de kamers direct naast het zwembad,een paar meter en je kon erin plonsen.

aan de ene kant de pizza's en aan de anderekant de bar.

• josschie

Heel prettig is ook het bordien restaurant.

je loopt het hotel uit naar de winkeltjes en daar kan je ook eten en hoef je alleen de drankjes te betalen.Vaak geven ze er ook een show

Tevens gaat er gratis een busje(reserveren bij receptie) naar de nieuwe haven waar ook een bordien restaurant zit,ook hier betaal je alleen de drankjes.

Voor de afwisseling heel leuk.

• C&J

ben erg benieuwd!!! gr