leuke aanbiedingen lastminutes

• agnes

Leuke lastminute aanbieding voor de liefhebber bij D Reizen. Voor wie ff lekker naar de zon wil.

Sunny Days Palma de Mirette

Egypte, Rode Zee, Hurghada

1 x 2-persoonskamer, vliegreis, all inclusive, vertrek vanaf Amsterdam, 8 dagen (di 8 mei - di 15 mei)Reisgezelschap

2 volwassenen

Actuele prijs

Vakantie

Reissom Hotel Sunny Days Palma de Mirette Resort 2 x 389.00 778.00

Subtotaal778.00Overige kosten

Calamiteitenfonds 1 x 2.50 2.50

Boekingskosten 1 x 20.00 20.00

Totaal € 800.50

op 10 Mei 2 dagen later kost tie maar liefst € 1.376,50

een heel verschil dus.

—————————————————————————————–

Bij Corendon. 2 pers. All Inn. vetrek Amsterdam.

Yasmin Village: vertrek 30 Mei voordeelkamer 8 dagen € 728,50 totaal gewone kamer € 776,50

11 dagen € 781,93 totaal gewone kamer € 849,93

15 dagen € 804,50 totaal gewone kamer € 900,50.

alle prijzen bij Corendon zijn voor 2 personen All Inn.

groetjes Agnes.

• Lidwien61

Hé Agnes,

Goede tips weer, dank je, daar kunnen mensen hun voordeel weer meedoen! Bij Lidl reizen is ook een goede aanbieding voor ik meen, Aladinn.

• Lidwien61

Hoi,

Voor de liefhebbers zag ik deze aanbieding nog:

Bel Air Hurghada 11 dagen € 549,00 p.p. bij Globe Reisbureau, vertrek 12 mei. Dit is echt een koopje!

Gr Lidwien

• agnes

Hai Lidwien.

Lekker bezig, hahaha, kunnen wij wel.

Is een hele mooie aanbieding.

Wil een duimpje doen voor je maar kweet niet hoe??

groetjes Agnes.

• Lidwien61

Dank je Agnes…,

Bij de smiles, zit het duimpie…..(tu)(:P)

Dit soort aanbiedingen komt dan altijd voorbij als je zelf niet zoekt hé. Toen wij daar in nov heen gingen ben ik maanden aan het zoeken en vergelijken geweest voor deze hotels en de prijs die wij toen betaalde, kan je nu voor 11 dagen…..

Gr Lidwien

• vronie

Dank je voor je moeite.

Maar voor ons nooit meer Hurghada

• Fransje

Ik hoop dat er eind november ook zo`n leuke prijzen zijn, want dan willen wij een weekje relaxen genieten van zon zee strand en snorkelen.

Maakt niet uit Hurghada, Sharm, Marsa alam, we hebben verschillende hotels op ons lijstje staan en kijken tegen die tijd welk hotel de leukste prijs heeft.

De prijzen die ik tot nu toe zie tot half november (tot zover lopen de prijzen nu) zijn best prijzig moet ik zeggen, dus ben benieuwd wat de prijzen daarna gaan worden.

Voor de mensen die nu een last minute hebben geboekt zou ik zeggen veel plezier en geniet ervan!

gr Fransje

• Lidwien61

Hoi Fransje,

Wij boeken meestal pas 6 weken van te voren, ik vergelijk de prijzen van de diverse aanbieders via het betreffende hotel op Zoover. De prijzen variëren echt per week, soms per dag en dat loont echt de moeite.

De aanbiedingen die ik tot nu toe bij Lidl-reizen zag, zijn echt interessant. Iets om in de gaten te houden.

Ook de superdeals bij Zoover, zijn vaak interessant, daar moet je je wel even voor aanmelden.

Succes!

Lidwien

• Fransje

Hoi Lidwien,

Vorig jaar hebben wij ook een weekje geboekt 6 weken voor vertrek en dat scheelde een hoop geld, dus we wachten lekker af .

Er komt vanzelf een leuke reis voor eind november.

Altijd leuk om zo wat rond te snuffelen.

groetjes Fransje

• agnes

Leuke aanbieding Corendon Naar Sonesta Pharaoh, 5 sterren hotel.

bepaalde datums tussen 19 Mei t/m 23 Juni / 8 dagen 2 pers All Inn totaal € 810,50/ vertrek Amsterdam.

bepaalde datums tussen 19 Mei t/m 16 Juni 15 dagen 2 pers All Inn totaal € 1.210,50 vertrek Amsterdam.