Kan iemand mij vertellen of er een Vodaphoneshop in de buurt van Hotel Arabella is?
Hoi,
tegen over het hotel zijn een aantal winkeltjes (aan de overkant van de straat).
Houdt er rekening mee dat die winkel daar ( is een supermarktje waar je van alles kunt krijgen, chips, souvenirs, fris, kleding, sigaretten enz) dat ze een klein bedrag tellen om het voor je op je telefoon te zetten.
Je moet dus ook een simkaart kopen van 35 pond.
Bij arabia/arabella zijn ook nog aantal winkeltjes waar je vast wel een telefoonkaart kan kopen.
Verder zijn er heel veel telefoonwinkeltjes in zowel Sekalla als Dahar (Down Town).
Had zelf beltegoed van 100 pond er op gezet, had nog 17 pond over, maar heb daarmee ook naar Polen en Nederland gebeld, heel veel met kennissen in Hurghada gebeld en sms-jes verstuurt naar zowel Nederland als Hurghada. Mijn Egyptisch simkaart, gekocht via kennis , voor 3 pond, blijft in Egypte en als ik daar ben haal ik hem op en is die dus weer voor mij gedurende de vakantie.
Was wel leuk …. soms belde familie van kennissen die alleen maar egyptisch spraken dus moest de zwembadjongen er weer aan te pas komen om e.e.a. uit te leggen……
Joke.
Dag Joke, bedankt voor jouw waardevolle informatie. Het gaat mij komende maand niet zozeer om telefoon, maar om een SIM-kaart voor internet. Een half jaar geleden kocht ik in Sharm-el-Sheik een USB-stick met Wifi bij Vodaphone en voor een gering bedrag kun je daar een SIM-kaart in zetten, die voldoende is om een week te kunnen internetten. Weet jij of die winkels daar ook in voorzien?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?