iets grotere taxi

• Dieter.vdk

hoi,

Op 1 April vlieg ik met mijn gezin naar Hurghada, om een week te verblijven in Sindbad.

Wij landen 's avonds rond 20u.

Nu was mijn vraag : Wij zouden naar het hotel moeten geraken (ongeveer 5 km ???) en zouden een taxi nemen, maar wij zijn met 5 personen + bagage.

Staan er daar ook grotere taxi's aan de luchthaven, genre Mercedes Vito of iets in die grootte ? Kwestie van er een beetje veilig te geraken ?

Alvast bedankt voor eventuele reacties !

Groeten Dieter.

• agnes

Hallo Dieter.

Ik weet niet wat je geboekt hebt maar als je een pakketreis ( hotel plus vlucht ) geboekt hebt dan zit het vervoer naar het hotel er al bij in.

Hier staan bussen klaar die de mensen naar diverse hotels brengen. Je touroperator staat voorbij de kofferband er dan met een bord en zegt welke nr bus je moet nemen.

groetjes Agnes.

• Dieter.vdk

Hallo Agnes,

Bedankt voor de reactie.

Het is dus zo dat ik geen pakketreis heb. Ik heb vlucht en hotel apart geboekt, dat scheelde mij € 2.000 ;-)

Daarmee dat ik zelf voor de transfer van luchthaven naar hotel moet instaan, maar voor dat bedrag zal dat wel lukken zeker ?

Groetjes Dieter.

• agnes

Hai Dieter.

hahaha, denk dat je goedkoper uit bent en van die € 2.000 euro nog wel iets over houd.

Er zullen genoeg taxi's staan, ze zullen erom vechten wie je weg mag brengen. En hopelijk heb je een rustige rit naar je hotel.

Grote taxi's weet ik niet, zal vast wel.

groetjes Agnes.

• Ton

Neem even kontakt op met Aart Bos hier.

Ton

• Dieter.vdk

Hoi,

Heb ik gedaan, maar geen reactie… Misschien is de PB ergens verloren gegaan ?

Groeten.

• aart bos

beste dieter. geen pb ontvangen.

busjes of grotere taxi's zijn er niet. je zal 2 taxi's nodig hebben. er staan er genoeg en de mannen melden zich bij de uitgang van de aankomsthal. wees duidelijk met je onderhandelen. niet eerder meelopen als dat je “rond” met ze ben.

mij lijkt airport-sindbad per taxi 30-35 pond echt redelijk. in euri dus max 5 euro per taxi. heb gepast geld bij je!!

geniet een fijne vakantie

aart

• Dieter.vdk

Hoi aart,

Bedankt voor je reactie :)

De pb zal ergens verloren gegaan zijn, of ik heb iets verkeerd gedaan… geen erg.

Bedankt voor de info, gepast geld zeg je, euro's of eg pond ?

zijn er ook ‘s avonds rond 21u nog veel taxi’s te vinden ?

We springen zeker paar keer binnen bij je ;)

Groeten Dieter

• aart bos

taxi's over ipv genoeg. de kans dat je ponden bij je hebt is best klein als je uit nederland komt. niet wisselen op schiphol ( kost veel te veel ) dus betaal in euri.

ga je zien!