Temperatuur

• smits71

Wij vertrekken 18 maart naar Hurghada, deze week nog temperaturen rond 28 graden maar in de week dat wij er zijn een stuk minder, althans volgens diverse vooruitzichten……

• joljo55@hotmail.com

het blijft 25 graden vanaf de 17 de ik ga ook denk aan je vest voor de avond na 4 uur koelt het snel af

• Lidwien61

Hoi,

De temperatuur is meestal in de schaduw gemeten, ik denk dat het echt heerlijk weer is!

Veel plezier!

• agnes

Hallo.

Het weer schommelt heel erg de laatste tijd. Zie een temperatuur van vandaag 32 graden en dan kan het zo weer 22 graden zijn. Hier rechts kun je ook het weer aanklikken, had je vast al gezien, erg betrouwbaar.

Het valt mij ook op dat er de laatste tijd veel bewolking staat aangegeven.

De moed erin houden en lekker gaan genieten, met 22/23 kan het ook heerlijk zijn, vaak voelt het warmer aan dan staat aangegeven, ligt ook aan de hoeveelheid wind.

Fijne vakantie,

groetjes Agnes.

• aart bos

het is hier altijd heerlijk weer! echter: soms te koud, soms teveel wind, soms een beetje bewolking maar altijd reden om tevreden te zijn. nu warm en redelijk vochtig ( zondagmiddag 13u40 )

• josschie

het is er altijd beter als hier in holland

de zee is altijd heerlijk ook in januari

• aart bos

neem in ieder geval je vest mee. 'savonds is het nog behoorlijk fris. maar ga uit van het positieve: overdag is het heerlijk ( af en toe uit de wind gaan zitten ) we zien achtermekaar poepiebruine mensen.

• hurghadaganger

Heerlijk warm