chaos luchthaven hurghada

• DJ

hoi allemaal,was afgelopen jaar in november op de luchthaven in hurghada ik heb daar zeker wel 2 uur in de aankomst hal gestaan.

het liep niet zoals andere keren…de aankomst hal stond in zn geheel vol en dr zat geen schot in.

ga in maart weer…was eigenlijk benieuwd of t nog steeds zo ongeorganiseerd is…landen doe ik smiddags om 15 uur.ben benieuwd naar jullie reacties.

groetjes DJ

• Henk (Safaga)

Dag,

Je wilt toch zo graag naar een 3e wereldland? en daar lopen de dingen soms anders dan je hier gewend bent.

De ene keer duurt het langer dan anders.

En dat heeft voornamelijk te maken met de hoeveelheid vliegtuigen die er (rond jouw aankomsttijd) ook landen.

Vooral als er een Boeing 747 net voor ‘jouw’ vliegtuig is aangekomen, zul je geduld moeten hebben.

Het is overigens al een hele verbetering met nog geen 10 jaar geleden, toen dit gebouw er nog niet was.

Henk

• Peter Overeem

Het kan inderdaad wat chaotisch zijn op de luchthaven in hurghada, heel veel mannetjes in uniform willen graag even in je paspoort kijken of het verplichtte stempeltje wel aanwezig is en de bagage kan ook wel even duren, maar het is allemaal wel verbeterd. De laatste keren dat ik mensen van het vliegveld opgehaald heb stonden ze binnen 30-45 minuten na aankomst buiten. Als je pech hebt kom je tegelijk met wat andere vliegtuigen aan en duurt het wat langer, de truc is het om al vast in de vakantie modus te gaan en je niet te druk te maken. Als nederlander land je toch meestal 's avonds, dus van de zon kan je die dag niet meer genieten….. Dat is voor morgen.

• aart bos

ik vlieg heel regelmatig en het valt allemaal wel mee. je hebt wel 's pech maar meestal gaat het redelijk snel. denk op dat moment aan de geslaagde landing en het zonnige vooruitzicht van de komende tijd. ga genieten!

• Wilmo

Bij ons verliep het best wel snel. Wel keken er meerdere personen of je wel het juiste stempeltje in je paspoort had. Koffers verschenen redelijk snel op de band.