Goedendag
Woensdag 7 maart vertrek ik om 13.00 uur van Schiphol.
Volgens de ticket kom ik om 20.45 uur in Hurghada aan.
Betekend dat dat ik een overstap heb, of ?????
Groet
Edwin
Hallo Edwin.
Denk dat je een tussenlanding hebt, duurt meestal ongeveer 45/30 minuten. En je zit met een uur tijdsverschil, het is daar 1 uur later.
Heb nog nooit meegemaakt dat je moet overstappen in een ander toestel.
Tussenlanding zou kunnen zijn Sharm el Sheik, Jordanie Aqaba. Passagiers erin en eruit.
Fijne vakantie,
groetjes Agnes.
hallo allemaal
ook wij hadden vorig jaar voor de eerste keer sinds 10 jaar een overstap in luxor
Zie je ook nog een stuk van de nijl prachtig.
Je mag gewoon blijven zitten hoor en na vertrek vlieg je een klein stukje over de woestijn en zie je al gauw de rode zee.
heb mooie foto's kunnen maken vanuit het vliegtuig.
Wat denk je van effe schoonmaken, vegen enz. binnen in het vliegtuig in die tussentijd…..zodat de volgende passagiers op weg naar huis ook in een schone cabine belanden.
Ondanks de “zakjes” zie je links en rechts toch “rommel” liggen….. snoeppapiertjes, heb al eens panty's zien liggen op de vloer……
Dat schoonmaken doen ze ook als er een rechtstreekse vlucht is…
Wij vliegen vanaf Dusseldorf en als we vanaf Hurghada weer terugvliegen, zie ik als ik in de vertrekhal zit, na de landing van het komende/weer vertrekkende( duitse) vliegtuig aldaar, altijd personeel het vliegtuig binnengaan met emmers, bezems enz..
Vakantiegangers denken er vaak niet aan… maar het moet toch gebeuren… anders gaan passagiers weer klachten indienen dat het zo'n zooitje (lees rommel) was in het terugkerende vliegtuig…..
En wat is een uurtje wachten op een heel mensenleven als je een overstap/tussenlanding moet maken……je hebt vakantie !!!!
Groetjes,
Joke
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?