overstap ?

• edwin maks

Goedendag

Woensdag 7 maart vertrek ik om 13.00 uur van Schiphol.

Volgens de ticket kom ik om 20.45 uur in Hurghada aan.

Betekend dat dat ik een overstap heb, of ?????

Groet

Edwin

• agnes

Hallo Edwin.

Denk dat je een tussenlanding hebt, duurt meestal ongeveer 45/30 minuten. En je zit met een uur tijdsverschil, het is daar 1 uur later.

Heb nog nooit meegemaakt dat je moet overstappen in een ander toestel.

Tussenlanding zou kunnen zijn Sharm el Sheik, Jordanie Aqaba. Passagiers erin en eruit.

Fijne vakantie,

groetjes Agnes.

• steven

Hoi Edwin,

Met even speuren kom je er wel achter, zoek in je reisgids of online naar bestemmingen van je reisorganisatie, als je dan een bestemming vindt, zoals luxor/sharm/aqaba, met jouw vertrektijd en een aankomst van ongeveer 19:00 uur, dan weet je waar je een tussenlanding hebt.

Gr steven.

• edwin maks

Hallo Agnes en Steven,

ben er inmiddels achter, overstap is in Luxor,

en tijdsverschil is 1 uur.

Toch bedankt.

Edwin

• agnes

OK Edwin.

Dus toch een overstap, heb dit zelf nog nooit mee gemaakt, wel een tussenlanding.

Zou wel willen ruilen, hahaha. Geniet ze.

groetjes Agnes.

• josschie

hallo allemaal

ook wij hadden vorig jaar voor de eerste keer sinds 10 jaar een overstap in luxor

Zie je ook nog een stuk van de nijl prachtig.

Je mag gewoon blijven zitten hoor en na vertrek vlieg je een klein stukje over de woestijn en zie je al gauw de rode zee.

heb mooie foto's kunnen maken vanuit het vliegtuig.

• steven

Tussenlanding = blijven zitten, anderhalf uur tijdverlies.

Overstappen = gedoe, naar ander vliegtuig, bagage eruit/erin, groter tijdverlies.

:S(tu)

Gr. Steven

• ina

Nou je kan niet altijd blijven zitten verschillende malen tussenstop gehad in luxor en we moesten er 2x uit trap af, bus in lange trap op, en voor me gevoel nog geen 10 min. het gebouw geweest, dan weer lange trap af, bus in,

trap op en als iedereen weer zit vertrekken ze weer

• Henk (Safaga)

Ja en?

Dat is nog steeds een tussenlanding en geen overstap!

• joke

Wat denk je van effe schoonmaken, vegen enz. binnen in het vliegtuig in die tussentijd…..zodat de volgende passagiers op weg naar huis ook in een schone cabine belanden.

Ondanks de “zakjes” zie je links en rechts toch “rommel” liggen….. snoeppapiertjes, heb al eens panty's zien liggen op de vloer……

Dat schoonmaken doen ze ook als er een rechtstreekse vlucht is…

Wij vliegen vanaf Dusseldorf en als we vanaf Hurghada weer terugvliegen, zie ik als ik in de vertrekhal zit, na de landing van het komende/weer vertrekkende( duitse) vliegtuig aldaar, altijd personeel het vliegtuig binnengaan met emmers, bezems enz..

Vakantiegangers denken er vaak niet aan… maar het moet toch gebeuren… anders gaan passagiers weer klachten indienen dat het zo'n zooitje (lees rommel) was in het terugkerende vliegtuig…..

En wat is een uurtje wachten op een heel mensenleven als je een overstap/tussenlanding moet maken……je hebt vakantie !!!!

Groetjes,

Joke