23 juni vliegen naar hurghada

• ciska

wij gaan 23 juni naar hotol sindbad in hurghada

nu zagen we de vlucht om half 2 smiddags staan en aankomst 21.20 we vliegen met transavia

iemand ervaring hiermee met tussenstop

• aart bos

je zal een tussenstop hebben. waarschijnlijk via luxor en dat kost je anderhalf uur. voordeel dat je vanuit de lucht een heel stuk van het land aan je voorbij ziet gaan. let vooral op de groene strook langs de nijl.

• steven

Tussenstop in Sharm, klik maar eens een willekeurig hotel in Sharm (op de neckermannsite) aan, dan zie je dezelfde vertrektijd maar een eerdere aankomst, bij de terugreis andersom. Tussenstop Luxor alleen op donderdag.

Fijne vakantie, wij komen aan op 30 juni, ook naar Sindbad 2e x!

• agnes

Hallo Ciska.

Met een tussenstop blijft het toestel ongeveer 30/45 min aan de grond staan.

Passagiers erin en eruit, alle passagiers voor Hurghada blijven gewoon aan boord.

Ook kun je nog met een uur tijdsverschil te maken hebben?? Nu is het 1 uur later in Egypte, als ik het goed hebt, hahaha,ja, gaan we weer, hoe dat is Juni is weet ik zo niet.

Fijne vakantie,

groetjes Agnes.

• ina

2011 geen tijdsverschil met nederland omdat ze toen geen zomertijd hadden insteld. Zomertijd begon altijd eind april tot???

• aart bos

je weet het hier nooit, maar de kans dat ze hetzelfde doen als vorig jaar ( ivm de zomerse ramadan ) is groot. dus veronderstel ik dezelfde tijd zodra nederland de zomertijd instelt.

• josschie

Vorig jaar ook via luxor naar hurghada gevlogen

We vlogen toen een heel stuk over de nijl en dat was ook weer een belevenis.

dan een klein stukje over de woestijn, en je ziet dan de prachtige rode zee, en je vliegt over de hotels van hurghada .

prachtig om mee te maken.

hoort ook bij je vakantie.

• Lidwien61

(tu)