Waar dolfijnen in Hurghada?

• nikki123

Hallo allemaal,

Zaterdag 18 februari ga ik voor de 6e keer naar Egypte, gezellig met mams. Dit keer weer Hurghada. Nu wil ik graag weten welke organisatie jullie mij aanbevelen voor ‘het bijna zeker zien van dolfijnen’? Veel organisaties beloven veel, maar uiteindelijk zie je geen dolfijnen……Misschien is er een bekende organisatie die hierom bekend staat??

Alvast bedankt! Gr Nikki

• steven

Hoi Nikki,

Zoek eens op (Tilly Hurghada)

Succes!

• ina

Ik denk dat geen een organisatie dit kan garanderen het zijn tenslotte beesten die in de vrije natuur leven

• steven

Klopt, maar er is wel een verschil tussen, er per ongeluk tegen aan varen en je best doen om ze te vinden.

• Irene

Hallo Nikki.

We zijn al 2 keer met SimSim reisen gegaan.

Ze varen met kleine gezelschappen.

Ze spreken duits.

Die garanderen voor 97 % en blijven zoeken tot ze ze hebben gevonden.

Het blijft natuurlijk geluk hebben.

De eerste keer zwommen we met 3 dolfijnen.

De 2e keer met 7 dolfijnen.

Het is super leuk.

Ik stuur je prive wel even de site.

groetjes en veel plezier.

• nikki123

Bedankt allemaal voor de reacties, ik ga er zeker iets mee doen. Ik hoorde van iemand dat het ook gevaarlijk kan zijn om met wilde dolfijnen te zwemmen, iemand hier ervaring mee?

Gr Nikki

• steven

Hoi Nikki,

Ik heb een keer het genoegen gehad om zo dichtbij ‘wilde dolfijnen’ te zwemmen dat ik ze kon aanraken:),

mij is toen verteld, dat het risico is dat je per ongeluk een klap van de staart kan krijgen, met name een gevaar

voor zwangere vrouwen, Ook als er jongen zijn, mag je er niet bij.

Wat ik gelezen heb over Tilly is dat zij perfect kan inschatten en ze zelf begeleid en mee in het water gaat.

Gr Steven

• Barteeeezzzz

Hoi Ik heb ze gezien een paar weken geleden. Dat was in the house of Dolfins. Vlak voor de kust van Hurghada.

Ik hoop dat je ze ziet. het is werkelijk geweldig om er mee te zwemmen ook.

Groetjes,

Bart

• josschie

wij waren afgelopen jaar in arabella azur

er kwamen 2 dolfijnen langs, zwommen de baai in en maakte een rondje en ze vertrokken weer.

wel foto's kunnen maken .

prachtig hoor, maar je moet geluk hebben.

• agnes

Hai Josschie.

Nou, dat is zeker geluk hebben, wat gaaaaaaaaaf. Sta je ook even raar te kijken.

Ik heb ergens gelezen dat ze ook wel eens bij Palm Beach te zien zijn.

groetjes Agnes.