Situatie in Hurghada? Onrust/Onveilig?

• Ton

Aha nu snap ik waarom je bij je reislijder moet boeken dat ben je zelf.

Er zijn ook Nederlandse die excursies doen en nog er goed en tegen de normale prijs doen maar niet aan een reis organisatie gebonden zijn dus daar niet aan hoeft af te dragen scheelt €

• lazeroms@planet.nl

Dit is een goeie., ha ha ha

De criminaliteit begint al bij het verkrijgen van het visum.

De reisorganisatie tilt hun klanten al nog voor ze door de duane zijn.

Dan de eerste dag de meeting, korting wanneer je direct een excursie boekt, bang dat je er

achter komt wat de locale reis agenten vraagt, scheelt echt 60 tot 70 % hoor

Ach ja, Lisa beschermt ook haar winkeltje he

• Peter Overeem

Ok, dus je bent op een forum over Hurghada, je bent op zoek naar informatie, je krijgt informatie van iemand die hier woont en werkt… beter kan eigenlijk niet…. Wat is je reactie? We gaan Lisa eens afzijken want ze werkt voor een reisbureau dus zal ze vast comissie krijgen voor alles wat ze zegt, bedankt dat je me weer hebt laten zien waarom ik lang geleden opgehouden ben om hier informatie te plaatsen.

• aart bos

het ging om de situatie in hurghada. de update wordt gelukkig saai.

de stad wacht al zoemend en bruisend op de toeristen, het weer neemt met een stevig windje afscheid van de winter en de politiek beweegt in cairo.

zakkenrollende boefies al een poosje niet meer gezien ( maar ze zijn er natuurlijk wel ) dus motto van de dag: let op je spullen en mekaar en blijf lachen!