Stellen de Egyptenaren het op prijs om ze behalve een fooi iets te geven dat typisch Hollands is zoals stroopwafels?
Ik heb vier pakken stroopwafels bij me die ik wil geven aan mensen die ik aardig vind. Lusten ze dat daar uberhaubt wel?
Barteeeezzzz Schreef:
——————————————————-
> Stellen de Egyptenaren het op prijs om ze behalve
> een fooi iets te geven dat typisch Hollands is
> zoals stroopwafels?
> Ik heb vier pakken stroopwafels bij me die ik wil
> geven aan mensen die ik aardig vind. Lusten ze dat
> daar uberhaubt wel?
Hoi Barteeeeezzzzz.
wij nemen ook altyd iets mee ,voor onze vrienden ,, stroopwafels die hebben wij ook de laaste keer mee genomen ,, vonden het heel lekker …
groetjes Trudy
Hallo Barteeezzz.
Hai, poosje niet meer gesproken, hahaha.
Waar ze ook gek op zijn is Sportlife, chocolade. Zijn geloof ik erge zoetekouwen. Ook zijn ze gek op pennen, aanstekers.
Ook laten mensen wel eens iets van kleding achter wat ze zelf niet meer passen of toch niet meer aan doen.
Wij hadden een keer op de laatste dag dat de kamerjongen onze camping waterkoker bovenop in de koffer zag liggen. Hij wees erna en wilde hem heel graag hebben. Wat was tie blij. Een andere keer een jongen die ons potje gel van Taft heel graag wilde hebben. We hebben het meeste van onze toiletspullen toen maar daar gelaten. Scheelt weer een hoop gesjouw en gewicht. Ruimte voor souveniers.
Groetjes Agnes.
Goeie reis.
al dat lekkers ( uitgezonderd dan de echte hollandse dingen ) zijn hier gewoon te koop maar voor de jongens onbetaalbaar. dus neem maar mee. melkchocolade met nootjes bv.
als je spullen meeneemt zullen ze dat zo snel mogelijk verkopen, want ze hebben meer aan geld.
als je wat wil geven doe dat dan in bv een groepje schoonmakers of beach boys. dan wordt het eerlijk gedeeld.
aart bos Schreef:
——————————————————-
> al dat lekkers ( uitgezonderd dan de echte
> hollandse dingen ) zijn hier gewoon te koop maar
> voor de jongens onbetaalbaar. dus neem maar mee.
> melkchocolade met nootjes bv.
> als je spullen meeneemt zullen ze dat zo snel
> mogelijk verkopen, want ze hebben meer aan geld.
> als je wat wil geven doe dat dan in bv een groepje
> schoonmakers of beach boys. dan wordt het eerlijk
> gedeeld.
hoi Aart ,
ja daar heb je gelijk in . dat doen wij ook altyd …..maar vergeet ook de tuinman niet ,,
ook nemen wij meestal wat mee voor de kindertjes van het personeel , ) SNOEP'' ,)
ook hebben wij wat bussen slagroom mee genomen ,zij geven het dan aan de kinderen op een banaan ……
en voor de rest de toiletspullen die wij over hebben …wat kleding enz. .
nog 5weken dan zitten wij weer in hurghada .
groetjes Trudy
P.S. doeiii doeiii Agnes XXXXX
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?