Hoi allemaal,
Wie heeft er ervaring met vliegen naar Cairo met Petroleum Air Services?
geen idee, maar vgl mij wordt deze maatschappij gebruikt voor de excursies. als dat klopt heb ik er in het verleden alleen maar slechte dingen over gehoord. ik denk dat je het niet moet vergelijken met bv. transavia of arke en dan zal het best meevallen. heb veel plezier.
als je zelf heen en weer wilt: neem dan egypt air
Klopt dat deze maatschappij wordt gebruikt voor excursies naar Cairo, er wordt gevlogen met een 2-motorig propellor vliegtuig, op zich wel leuk
heb ik nog nooit in gevlogen. Groot voordeel van deze aanbieder is, ik hoef niet zelf tickets te kopen bij EA. Wij gaan de eerste weken van juli, in juni zijn de presidentsverkiezingen, kan weer een reden zijn voor onrust op het plein, zelfs een beetje onrust, is voor ons een reden om Cairo maar niet te doen, maar dan ben ik wel mn tickets van EA kwijt.
Ik ben vooral benieuwd naar ervaringen met het vliegtuig en maatschappij, voelt t goed, veilig? Tis maar een klein uurtje vliegen dus service aan boord oid boeit me niet.
Hallo Steven, met de Bus is het 160 pnd voor een retour, rond 18 euro. je zit dan wel 7 uur in de bus. Een dag Cairo is te kort om alles te bekijken. Kijk even op www.venere.com. Op die site kun je goedkope hotels boeken in Cairo. Ik heb voor jouw een telefoonnr.van een vriend van me die daar daar woont en voor jouw een betaalbare, ( lees eerlijke) taxi weet te regelen en je ook kan “gidsen”. Als je belangstelling hebt mail me dan even prive.
mvrgr,
Harm
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?