2012

• horus

Alle liefhebbers van Hurghada en omgeving een gelukkig en voorspoedig 2012 gewenst!

Horus.

• agnes

Hallo Horus.

Ook wij wensen je een Gezond en een Gelukkig 2012.

Tot ziens in het Orange Cafe.

Groetjes Agnes en Karel.

• suzanne

Iedereen een goed 2012 en veel vakantie plezier.

• Lidwien61

Hoi alle prikborders…..

Een heel fijn 2012. En allemaal massaal naar Hurghada! Pfttt, komend jaar zullen we maar 1x kunnen komen. Of er moet een wonder(tje) gebeuren.:?

• steven

Aan allle prikborders, een heel gelukkig 2012 en dat het voor alle goedwillende en hardwerkende egyptenaren

een mooi jaar wordt!

• de badmuts

Iedereen namens mij en mijn vriendin de beste wensen voor het nieuwe jaar. Alhoewel het even niet zeker was dat we in december zouden gaan, is dat toch gelukt. Sterker, nou begint mijn vriendin al te “dreigen” dat ze in maart weer wil. Belooft een goed jaar te worden, nu nog een baan. Hoe was de reis Horus?

• Utrechtse gek!

beste horus en alle prikborders en joggie ton een heel sonneg 2012 en dat we nog vele biertsies mooge nuttige by Orange cafe , bei die kaale met syn liefe

messie die weer sorgt dat er weer lekkere dinge uit keuke koomen , en ton zoek je een baantsie ik weet toevalleg dat se by sjam el nagel nog iemant soeke om

t strand aan te veegen en die plaastic flese op te ruimen , gr aan je messie .

• horus

De reis is nog steeds geweldig, want deze duurt nog een week. Het weer in Californie op dit moment ongeveer gelijk aan dat van Hurghada, dus wat dat betreft geen verschil. De tien uren tijdverschil hakken er wel aardig in. Dat worden straks dus weer een aantal slapeloze nachten. Hoewel… in het Orange cafe kan ik weer de nodige neuten genieten die mij dan weer op tijd in de armen van Morpheus zullen drijven. Hoop jullie in maart weer te zien!

Horus.

• trudy

hier bij wens ik alle prikbordgangers van Hurghada ;;

een heel goed en vooral een gezond 2012 …zodat wij nog lang en vaak naar Hurghada mogen komen ..

dit jaar staat al 2x geboekt (3x komt eraan ).

Groetjes Trudy

• TOM van Straalen

Utrechtse gek! Schreef:

——————————————————-

> beste horus en alle prikborders en joggie ton een

> heel sonneg 2012 en dat we nog vele biertsies

> mooge nuttige by Orange cafe , bei die kaale met

> syn liefe

> messie die weer sorgt dat er weer lekkere dinge

> uit keuke koomen , en ton zoek je een baantsie ik

> weet toevalleg dat se by sjam el nagel nog iemant

> soeke om

> t strand aan te veegen en die plaastic flese op te

> ruimen , gr aan je messie .

Beste Horus en anderen,

Een heel gelukkig 2012. En laten we hopen, dat het in egypte weer normaal wordt, met vrijheid voor IEDEREEN, Moslim of Christen of Atheist we zijn allemaal gelijk.

Groet

TOM

P.S. Wie is toch die HORUS.

Ik zie regelmatig zijn of haar naam.

Ben je een meisje of een jongen ?