Het grote geheim van Aart.( niet verder vertellen)

• suzanne

Wij zijn net terug uit Hurghada. We zijn ook naar het favoriete plek geweest van Aart. Namelijk Sharm el Naga.

Ik kan me voorstellen dat Aart dit graag voor zichzelf wil houden maar het is daar zo ontzettend mooi. Gewoon er naar toe gaan als je in Hurghada bent. We zijn via Miriam Kok gegaan. Goed verzorgd (tu)

Sorry Aart >:D<

Groetjes Suzanne

• aart bos

beste suzanne,

we regelen je vervoer ( de aardigste privechauffeur van het land: steef ) , hij regelt de lunch en je bepaalt zelf hoe laat je heen en terug wilt. onze “lieve Heer” heeft de plek, de visjes en het weer geregeld en dus heb je een geweldige dag gehad op een van de mooiste plekjes van de buurt. en dat moet jij zonodig delen met anderen!

je hebt gelijk!(:D

• suzanne

Ik zei: Sorry Aart ;-)

Het was inderdaad een geweldige dag.

Fijne feestdagen Aart en Marianne.

• de badmuts

Hey Aart,

Leuke vrouw die Suzanne, zit hier even te vertellen dat je geregeld in SHARM EL NAGA zit. Zoals jij en ik weten, en nu ook Suzanne, zwemmen er prachtige vissen in SHARM EL NAGA. Daarnaast is het koraal in SHARM EL NAGA ook prachtig. En het mooiste in SHARM EL NAGA is wel dat je vanaf het strand meteen tussen de vissen zit. Ook het eten in SHARM EL NAGA is prima. Verder is het mogelijk om een ritje op een kameel te maken op dat mooie strand van SHARM EL NAGA.

Nou Aart, ik hoop niet dat alle toeristen het mooie SHARM EL NAGA gaan ontdekken. Mocht dat wel zo zijn dan had ik al begrepen dat jij ze kan helpen met een mooie dag aan het strand van SHARM EL NAGA. Suzanne natuurlijk ook hartelijk bedankt met het verklappen van Aart zijn geheime plek in SHARM EL NAGA.

Groet, Ton w

O ja, ik kan me zo voorstellen dat Carla van de schrik op het strand van SHARM EL NAGA is geland. Kan ze lekker bijkomen van alles. Want zeg nou eerlijk, geen betere plek om bij te komen dan op het strand van SHARM EL NAGA.

• suzanne

Graag gedaan Ton

• Utrechtse gek!

aart , is die aardige sjauffeur te boeke by orange cafe en rydt die in een keer naar die sjam el nagel en weet die ton er ook fan , die bemooit sig ook overall mee he .

• suzanne

Inderdaad die ton die bemoeit zich er altijd mee ;)

• Utrechtse gek!

dat zeg ik , waar bemooit zig mee , met die afgedankte voogels van hem , ik komp er nog op terug laater