bezetting in Hurghada

• aluining@orange.nl

Aan de ervaren Egyte/Hurghada gangers.

Ik ga in februari voor het eerst naar Egypte. Ik hoor geruchten dat er dan maar weinig vakantiegangers zijn en er dus weinig faciliteiten zijn. Weinig personeel, slechte bediening enz. Wie kan mij vanuit zijn/haar ervaring vertellen hoe het echt zit?

Groeten Bert.

• Lidwien61

Hoi Bert,

Als je echt ervaringen van toeristen in een bepaald hotel wilt weten, kan je het beste op zoover of vakantiecheck.nl kijken.

Ben het afgelopen 2x naar Azur hotels geweest en geen van bovenstaande ervaringen zijn herkenbaar. Ze zijn blij dat er toeristen komen en zullen er alles aan doen om het je naar de zin te maken.

Nogmaals veel plezier!

• aart bos

alle hotels doen hun stinkende best om hun klanten tevreden te maken. de bediening en het eten zullen ok zijn. en dat doen alle ondernemers in hurghada. ik zou geen risico nemen dat het overvol wordt dus. boeken en komen. "niet allemaal tegelijk!!

• ineke_vogel@hotmail.com

Beste Bert,

Wij gaan al vele jaren in februari, dit jaar was het inderdaad erg rustig ook geen animatie. Maar wij hebben ons prima vermaakt.

Eind april waren we er ook en toen was het weer veel drukker.

We zijn nu net terug en ook nu weer gezellig als van ouds.

Wij zijn ook weer van plan om eind februari te gaan, en zien het vol vertrouwen tegemoet.

Bovendien vinden de mensen daar het heel fijn als er toeristen komen.

groetjes ineke

• Irene

Hallo Bert.

Vorig jaar zijn we in Maart toch naar Hurghada gegaan.

Ondanks de negatieve reactie's,

Cairo is toch wel een eind weg van Hurghada.

Het was toen erg rustig daar. Maar we hadden geweldige dagen.

In Juni weer geweest.Was ietsjes drukker maar weer erg leuk.

Iedereen was vriendelijk en erg blij dat er toeristen waren.

Komend jaar gaan we weer .

Dan in Februari.Ik maak me geen zorgen en heb nu alweer voorpret.

Ik zou zeggen: Maak je geen zorgen en GAAN !!!!

Alvast een fijne vakantie !! Rustig hoeft niet verkeerd te zijn !!

Anders even naar Aart gaan voor de gezelligheid !!

groetjes Irene

• horus

Gewoon lekker komen. In februari is het overdag prima (strand)weer. Voor de avond wel een jasje meenemen. De sfeer in Hurghada is momenteel lekker relaxed. Je gaat een fijne vakantie tegemoet.

Horus.

• suzanne

We zijn in dec. geweest. Het was niet ech heel erg druk maar wel ontzettend gezellig. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben inmiddels voor mei geboekt. Gewoon gaan en genieten.

Gr. Suzanne