ik probeer iedere keer het positieve te zien van egypte, de egyptenaren en hurghada. dus zal ik steeds proberen positief te reageren als mensen negatieve berichten posten.
nu moet ik zelf jullie een ernstige waarschuwing schrijven over het gedrag van bepaalde taxichauffeurs.
vooral de laatste tijd horen we trieste verhalen van mensen over het gedrag. bv. mensen die 300 pond moesten betalen voor een ritje van 5 minuten. de meter stond op 3.00 en glashard werd er 300 pond gevraagd. mensen net new-in-town en zich later pas gerealiseerd hoeveel dat was.
de limit is gisteren bereikt. mensen op weg naar hard rock cafe moesten vooraf betalen en daarna “wist” de chauffeur de weg niet. is naar buiten de stad gereden en heeft daar de mensen geslagen met z'n riem. niet te geloven.
de volgende dringende tips:
zit je in een resort met limoservice via de receptie: doen ( misschien kan het iets goedkoper, maar wat wij horen is redelijk )
pak je een taxi aan de straatkant: kies een oudere man en blijf weg bij de jonkies. de jonkies zijn brutaal, rijden als gekken en zijn agressief
betaal pas na uitstappen en gepast
hou je telefoon op camerastand-bye zodat je een foto kunt maken van het taxinummer of de nummerplaat als je je niet relaxed voelt.
wil je het zeker. bel me op. wij hebben een lijstje met taxichauffeurs die we al jaren kennen 0020125911667
hopelijk kan ik door waarschuwen iets voorkomen en natuurlijk is het maar een paar van die rotzakken die het verpesten. de meeste blijven hopelijk ok.
(geschrokken) aart