Goede bakker?

• Gerrie

Weet er iemand een goede bakker en evt. duitse supermarkt voor ons in Hurghada?

We hebben een apartement gehuurd en vragen ons eigelijk ook af of er ergens een fijn kerstdiner en/of oude jaarsavond wordt georganiseerd. Voorgaande jaren verbleven we altijd in een hotel, maar wilden dit jaar een keer iets anders.

groetjes Gerrie

• ronald129

Je kan naar de Senzo mall gaan daar zit een hele grote spinners supermarkt die een hele goede en grote bakkerij heeft,,,,,

• Ton

Hallo

Er zijn meerdere duitse bakkers in hurghada.

Afhankelijk van waar je zit.

Er zit bij M6 een filiaal van de bakker heerlijk elke dag verse brood(jes)

Waar de bakkerij zelf zit weet ik niet precies moot je even in Orange cafe vragen.

Ton

• aart bos

er zijn inderdaad duitse bakkers waar je heerlijk brood kunt halen. zitten verspreid over de stad. jij vertelt waar je zit en wij vertellen waar de bakker is. heerlijke broodjes en gebak

• danielle

wij zitten in januari in minamark hotel…

graag zou ik oook willen weten waar een goede bakkerij zit :)

alvast bedankt :)

• aart bos

minamark uit en oversteken, dan linksaf. je passeert allerlei winkeltjes en horeca. na ong 3-400 mtr een straat naar rechts. je ziet meteen de metro ( een uitstekende supermarkt en alles wordt bij de kassa gescand; dus korrekte prijzen ) vlak daarnaast zit een filiaal van de duitse bakker. dus nog geen 10 minuten wandelen en je kan je boodschappen halen.

• danielle

Super bedankt Aart,..

bij de metro zelf haalden we altijd al onze “boodschapjes”

dus de bakker ga ik denk ik snel vinden..

shokran :)

• anna

Hallo,

Die kleine backhexe,is een super bakkerij.je kunt via een sms of online bestellen en wordt geleverd.

Een grote variatie op broodjes,luxe brood,taarten enz.

kijk op de site van die kleine backhexe.

Hurghada.