voor Agnes

• suzanne

Hoi Agnes. hebben jullie de heenweg een tussenlanding gemaakt in Sharm el Sheik?

Zo ja hoelang hebben julie gewacht en mocht je het vlieghaven op of moest je in zo'n aparte ruimte wachten.

We vertrekken om 9.00 uur en komen in Hurghada om 16.55 uur aan.

Groetjes Suzanne

• agnes

Hai Suzanne.

We vlogen met Arke Fly en dachten dat we een tussenlanding zouden hebben in Aqaba, Jordanie. Hebben we al eerder gehad, deze vlucht niet.

Na één uur later te zijn vertrokken vanaf Schiphol hebben we gelukkig geen tussenlanding gehad zowel op de heenreis als op de terugreis.

Met een tussenlanding in Aqaba of Sharm el Sheik blijf het toestel even aan de grond staan, ook de passagiers blijven in het vliegtuig.

Het gaat enkel om passagiers eruit en passagiers erin.

Je moet er 1 uur aftellen bij aankomst daar het in Egypte één uur later is als hier.

fijne vakantie,

groetjes Agnes.

• suzanne

Ik heb met het uur tijdsverschil geen rekening gehouden. Dan valt het nog wel mee. Terug hebben we geen tussenlanding. Nog 13 dagen :-)

• lossie

hey Agnes !

heb je weer een fijne trip gehad?mooi weer? op vakantie gaan is altijd aangenaam, maar eenmaal thuis is ook weer prettig,

je kunt vast terug kijken op 2 schitterende weken.

bedankt in ieder gaval voor je adviezen voor mijn aankomende trip

• agnes

Hai Lossie.

Ja, het was heerlijk en hebben heel erg genoten van alles.

De laatste dagen toch wel weer veel wind, maar wel een zonnetje hoor, het schijnt dit jaar frisser te zijn dan andere jaren.

Ben toch wel de hele week nog met mijn gedachten bij onze vakantie hoor, hahaha. Ach, ja, ff wennen.

Wens jullie voor straks ook een hele fijne vakantie, geniet ervan.

Het aftellen kan beginnen. Wat betreft mijn adviezen, graag gedaan hoor.

groetjes Agnes.