een ervaring rijker

• agnes

Zijn weer terug van een heerlijke 16 daagse vakantie, en wat is het hier koud, brrrr.

Hadden al veel gelezen en gehoord over het Orange Cafe aan de Village Road, tegenover Grand Plaza Resort. Tijd dus om er eens heen te gaan.

Dit word gerund door een nederlands echtpaar, Aart en Marianne Bos.

Werden zeer gastvrij en vriendelijk ontvangen. Hier kan men terecht voor een gezellig hollands avondje, een praatje, informatie, een hollands heineken biertje en een hollandse hap. Ook was het leuk andere prikborders hier te ontmoeten, Ton en Horus. Horus het was leuk even met je gekletst te hebben.

De vrijdagavond toen wij er waren was er een voetbalwedstrijd van Nederland tegen Zwitserland op.Het was een gezellig hollands avondje en lekker druk. Ook zenden ze eredivisievoetbal uit en de champignons leque. Dit kan buiten op een groot scherm uitgezonden worden. Ook binnen hebben ze 2 tv staan voor de wat frissere avonden. Ook alle nederlandse zenders tot aan rtl 4/5/6/7 en veronica kan men ontvangen. Voor de vrouwen die geen zin hebben in voetbal kijken is er een mooie uitgebreide bieb. Hier kan men boeken huren en ook kun je je eigen boeken hier achter laten zodat je ze niet mee hoef te sleuren weer naar huis. Of een gezellig potje sjoelen.

Ook verzorgd Aart een citytour, hier zijn geen kosten aan verbonden, wel word er een kleine bijdrage gevraagd voor het GOEDE DOEL nml voor de kindertjes in het weeshuis in Cairo. Zo dragen we met z'n allen een steentje bij voor de kindjes die het zo hard nodig hebben.

Met de citytour kom je op plekken die je zelf niet weet te vinden en waar je met je eigen touroperator echt niet komt. Het heeft bij ons een bijzondere indruk achter gelaten van wat we gezien hebben. Ga er niet teveel van verklappen, voor meer informatie ga eens een avondje naar het Orange Cafe en laat je door Aart verrassen met zijn verhalen over zijn zeer geliefde land. Ook voor andere informatie/vragen kun je altijd bij hem terecht. Ze hebben ook een eigen website/ google maar eens onder Orange Cafe Hurghada.

Aart en Marianne, bedankt, we komen zeker weer langs mochten we in Hurghada zijn.

Lieve groetjes en kus voor jullie, Agnes en Karel. Meissie uit Ulft, hahaha.

• horus

Hallo,

Het was inderdaad eventjes gezellig kletsen. Je kunt je voorstellen dat het Orange mijn stamkroeg is. Leuk jullie ontmoet te hebben en tot de volgende keer!

Horus, Baron Van Appeltaerte.

• TOM van Straalen

Jij, O horus van Appeltaerte, kent ook iedereen. Vooral als ze uit Ulft komen.Maar , waarom ben jij O HORUS, niet op 5 december de bisschop van Mira. Speciaal voor jou kom ik naar het Zuiden afgereisd en nou hoor ik zojuist, dat de bisschop van MIRA verstek witl laten gaan op 5 december a.s. in het Orange cafe. Ik doe een beroep op de baron van Appeltaerte om toch vooral ook de BISSCHOP VAN MIRA te willen zijn.Als er geen kinderen zijn, niet zo erg. We doen allemaal gewoon of we kind ( s) zijn.

groet TOM

• agnes

Hai Horus.

Ja, kan me voorstellen dat het je vaste stamkroeg is, wij vonden het ook heel gezellig.

Enne, nog vis(jes) gevangen of ging jij meer mee voor het ….

groetjes Agnes.

• Fransje

Heyyy Agnes

Weer op nederlandse bodem.

Zo te horen was het prima.

Met je man ook alles goed gegaan en heerlijk nieuwe energie opgedaan.

gr Fransje

• agnes

Hé Fransje.

Ja, helaas, het zit er weer op maar hebben ontzettend genoten van alles. Waren wel blij dat we 16 daagjes gingen, hadden na 8 dagen echt nog geen zin om weg te gaan.

Met Karel ging het heel goed, boven verwachting. Heerlijk als je na zo'n moeilijke periode weer zo kunt gaan genieten van alles.

Het is dan of je dubbel geniet.

Stuur je van de week een keer een uitgebreid mailtje over onze vakantie.

Morgen weer werken, om 06.30 uur loopt de wekker af.

groetjes Agnes.

• Sweetmieke

Wij zijn van 11 tot 18 november geweest naar Hurghada en zijn ook langs geweest in orange cafe.

Het was er heel gezelig en de frikandel speciaal was lekker!!!! :)

We hebben echt genoten! :)

• agnes

Hallo Sweetmieke.

Ja, jullie zijn ook alweer terug. Even wennen weer hé.

Fijn dat jullie het ook naar de zin gehad hebben, ook in het Orange Cafe.

Nog leuke uitstapjes gedaan dan??

groetjes Agnes.

• Sweetmieke

Ja hoor, we zijn nog naar Sharm el Naga geweest, was heel leuk! We zijn ook nog een avondje naar de haven geweest, was heel leuk!

Volgend jaar komen we normaal terug!

Het weer is inderdaad wennen, met mijn reuma is het wel niet zo best die omschakeling, maar de herinneringen houden het leuk :)

Groetjes van ons

x