Actueel Weer in Hurghada?

  • A.B..

    Heeft iemand een geschikte site voor het actuele weer en de weersvoorspelling op iets langere termijn?

    Al enkele dagen is er een groot verschil. Gisteren zou het 14 dagen lang 29 t/m 31 graden zijn en nu staan er voor de komende 14 dagen slechts 25 graden.

    Gaan binnenkort naar Hurghada, hopen ook een lekkere zonvakantie met temperaturen tussen de 25 en 30 graden.

    De weersites varieren dus allemaal heel erg.

  • Lidwien61

    Hoi,

    Ik kijk altijd op Zoover en die geeft voor de komende 14 dagen gemiddeld 28 graden aan, de wind vindt ik belangrijker en als ik het goed heb is de actuele temperatuur in de schaduw gemeten. En je hebt nu eenmaal het Weer niet in de hand. Ik hoop dat je net zoals wij lekker kunt genieten!

  • vronie

    Wat een geklaag.

    http://www.weeronline.nl/Afrika/Egypte/28

    Daar moet je het mee doen.

  • anja

    Hi,

    http://www.wunderground.com/global/stations/62463.html

    deze klopt altijd goed.

  • A.B..

    Geklaag? Ben gewoon benieuwd naar het weer voor de komende weken :)

    Klagen hoef je volgens mij nooit met het weer in egypte, of misschien in de heetste zomermaanden.

    Maar misschien kan iemand uit Hurghada even reageren hoe het weer op dit moment is?

  • vronie

    Ja geklaag.

    Er zijn verschillende site,s aangeboden.

    Ik kan mij voorstellen,dat niemand uit Hurghada reageert op jou bericht.

    Die zijn op VAKANTIE

  • Lidwien61

    Vronie,

    Er word niet geklaagd, zij en ook ik zijn benieuwd hoe het weer daadwerkelijk is. Genieten doe ik heus wel hoor……

    Jammer dat er soms zo negatief gereageerd wordt. En toch bedankt voor je goede link.

  • A.B..

    Er wonen ook NL'ers in Hurghada. En het was niet als geklaag bedoeld, als informatie-vraag.

    Er klaagt er hier maar 1 haha. Maar, fijn weekend gewenst of vakantie :)

  • horus

    Heel begrijpelijk dat iemand het weer wil vernemen van iemand die er ter plekke van genieten kan. Het weer was vanmiddag 27 graden, een stralende zon en weinig wind. In de avond is het raadzaam om een jasje bij je te hebben. Een heel goede site die de weersomstandigheden eens in de drie uur aangeeft (ook voor de toekomstige dagen) is de volgende: windguru.cz .

  • agnes

    Hallo AB en Vronie.

    Ondanks dat ik nu in Hurghada zit voor vakantie in Arabia kan ik het niet laten om af en toe ff te internetten hier in het lokaal. Ff ook mijn mailbox leeghalen, hahaha, wat daar allemaal binnen komt in een week tijd.

    Het is hier heerlijk. Zijn de 4de november gekomen en tot de 19de hier.

    Overdag heerlijk zonnetje, wind wisselt, maar zie de mensen smorgens al om half 8 aan het zonnen. Dinsdagmiddag was het bewolkt,

    De eerste avonden was er meer wind, de afgelopen avonden een stuk aangenamer. Hebben net een rondje gewandeld met een vestje aan maar kreeg het behoorlijk warm, hahaha. Temperatuur tussen de 26/28 graden. Eten zelfs elke avond buiten bij Arabia. Wel met een vestje aan, alhoewel er ook mensen zijn die gewoon in T shirt lopen.

    He, Lidwien, de koffer al gepakt, vergeet je zonnecreme niet, heb je hard nodig, hahaha. Goeie vlucht.

    Fijne vakantie gewenst, ook voor jou AB, geniet ervan.

    groetjes Agnes.