prijsverschil

• steven

Wij zijn afgelopen crocusvakantie, met 2 kinderen onder de 15, een week van zaterdag tot zaterdag, naar Sindbad Aqua park resort geweest met Neckermann.

Nu willen wij er weer heen volgend jaar herfstvakantie, weer van zaterdag tot zaterdag en met 2 kinderen nog steeds onder de 15. Volgens mij vergelijkbare situatie alleen

een andere schoolvakantie. Afgelopen vakantie waren wij ongeveer 2600 euro kwijt en nu zie ik op de Neckermann site dat wij volgend jaar voor de zelfde vakantie,

3600 euro kwijt zijn, kan iemand mij dit verklaren? Wat is wijsheid, vroegboekkorting nemen of wachten op last-minute en het risico dat je je voorkeur niet meer kunt boeken?

PS. 2 dagen eerder vertrekken, dus als de kinderen nog naar school moeten, 1000 euro goedkoper(td)

• jimmyjolanda

Probeer eens de Duitse Neckermann(.de)?

Die vakantietoeslagen zijn schandalig hoog maar wij hebben gemerkt dat je daar minder last van hebt als je via DE boekt.

(daar gaan alleen de prijzen langzaam wat omhoog naarmate er meer worden verkocht)

• steven

Heb ik al gekeken, of nog geen data bekend, of geen vertrek in t weekend:(

• aart bos

de wet van vraag en aanbod. ik kan je niet adviseren over wachten of juist niet. de weersomstandigheden blijven onveranderd in prijs en het zonnetje schijnt het hele jaar voor niks. succes met je beslissing…..

• Lidwien61

Hoi Steven,

Je zou eens kunnen kijken bij de internet reisbureau's, via zoover je favoriete hotel uitkiezen en dan zie je ook bij welke reisorganisaties, je kan boeken. Die online reisbureau's kopen bij o.a. Neckermann e.a in maar zijn vaak veel goedkoper.

De prijzen blijven variëren, heb ik gemerkt. Inderdaad na vraag en aanbod, maar ook door extra inkoop ineens weer goedkoper.

Op dit moment kan je gerust wat langer wachten met boeken, volgens mij. Wellicht meerder hotels in het achterhoofd er bij houden.

Succes!

• steven

Hoi Lidwien,

Over t hotel hoeven we niet na te denken, kinderen willen perse terug naar Sindbad, wij ook hoor, en dicht bij Aart:)

Via online reisbureau's heb ik ook gekeken, maar gek genoeg geven die niet de kinderkortingen die Neckermann geeft, en die

zijn echt goed, -50%! Vooralsnog wachten we nog ff, op extra inkoop/vluchten, we hebben nog tijd genoeg!

Een andere uitkomst zou zijn, snipperdagen voor scholieren, af en toe hoor ik hier wel eens van, weet iemand of dit er ooit zal komen?

Wat betreft Zoover, mijn favoriete site, je kunt me vinden bij Sindbad, begin maart dit jaar en ook bij vraag en antwoord probeer ik op zo

veel mogelijk vragen antwoord te geven, vind ik leuk:)

Bedankt voor t meedenken(tu)

• steven

Joke, dank voor je prive bericht!

• Wil

Wat is de exacte datum dat jullie willen gaan?

Waar wonen jullie zelf?

Wellicht kan ik dan vluchtig zoeken voor een goedkopere vakantie.

Groet, Wil.

• steven

Hoi Wil,

Vertrekdatum, 13 of 14 okt 2012.

Wijchen, bij Nijmegen

Onze wensen staan hierboven.

Succes en bvd

• Irene

Ha Steven.

Ik denk dat het grote verschil door de datum komt.

Krokusvakantie viel vorig jaar in maart en dit jaar februari.

Dan zijn de vakanties altijd goedkoper dan in de herfstvakantie.

groetjes Irene