Taxi Hurghada

• Sweetmieke

Ik heb eens rondgekeken maar ik vind niet meteen wat ik zoek.

Als wij de vorige keer in Hurghada waren zijn wij met een shuttle bus naar downtown gegaan, maar we hadden maar 2 uurtjes om er rond te lopen en dan vertrok de bus terug…

Nu zouden we graag zo met een taxi naar downtown gaan, dan moeten we niet kijken op een uurtje :)

Zijn er mensen die daar een taxi genomen hebben en hoeveel betaalden jullie meestal?

We zouden bv ook graag eens naar het hard rock café gaan :)

Maar dan bellen we best een taxi denk ik.

Groetjes

Mieke

• @nn

welk hotel?

• Petr@

Ligt eraan waar je zit; ik betaal altijd 10 LE vanuit Dahar (down town) naar Sekalla (taxi laat ik stoppen bij McDonalds). Dit bedrag is dus voor de hele taxi en niet per persoon.

• Sweetmieke

Wij zitten in Aqua Vista hotel.. Aqua Blu…

We zouden graag van daar eens naar downtown gaan, mc donalds weet ik zijn :)

Kan je dan makkelijk de taxi terug nemen?

• Gerrie

Ja kunt bijzonder eenvoudig een taxi terug krijgen, gewoon eentje aanhouden op de straat.

• Sweetmieke

Dank je wel iedereen!

• Taat

Wij hebben afgelopen september vanuit Sekalla (voor het La Pacha hotel) een taxi genomen naar het busstation bij Dahar/downtown. Waren 10 LE kwijt. Wel oppassen dat ze je niet afzetten voor de winkel van een vriend/oom/broer/vader/zoon/buurman etc. etc. want dan ben je nog niet zo snel weg 8-)

Busje aanhouden op straat is vlgs mij tegenwoordig 2 LE p.p.

Groet,

Taat