alleen of met zijn allen

• de badmuts

Hoi Gerard,

Van de onrust in Cairo zullen we inderdaad weinig merken. Echter, buitenlandse zaken geeft al een waarschuwing dat het tijdens de verkiezingen onrustig kan zijn. Dit zal waarschijnlijk veel Nederlanders en andere buitenlanders tegenhouden om in deze periode te boeken.

Met als een gevolg lege stranden en dus niet zo gezellig. Maar we zijn nog steeds in afwachting.

• aart bos

we hebben volop plezierig kontakt met mensen uit de reiswereld en van hun hoor ik alleen maar positieve berichten over het aantal boekingen.

de wereld zal scherp oplettend volgen wat er gebeurd en natuurlijk benne er mensen die wat huiverig zijn ( we horen dit dagelijks ) maar ik zelf denk niet dat het de mensen tegenhoud. dus laat de stranden maar vollopen…. neem wel een vest en een lange broek mee voor de avonden ( ze benne fris intussen )

• TOM van Straalen

Bennen is dat nou oud Hollands of nieuw Alkmaars

Groet tom

• joljo55@hotmail.com

dit kan ook westlands zijn want daar zeggen we dat ook

• basennoes

wij gaan ook in december !! van 13 tot 27 en hebben er super veel zin in , we hopen uiteraard dat de situatie niet verslechterd,

we zullen het reis advies blijven volgen tot die tijd , maar zo telezen bij de andere reactie's komt dat helemaal goed !!!

Ga me koffer alvast pakken !!!!

• de badmuts

Dank voor alle reacties. Helaas gaat het niet lukken in december. Dit staat los van de situatie nu in Egypte.

• de badmuts

En dan een laatste update. Het gaat dus wel lukken. Reis is geboekt, 10 december gaan we vertrekken. Heb er weer helemaal zin in.

• Lidwien61

Hoi Ton,

Geweldig dat het toch gelukt is! Ga heerlijk genieten, veel plezier!

• de badmuts

Gaan we doen. Tis hier veel te koud.