alleen of met zijn allen

• de badmuts

Kan er iemand iets zeggen over de huidge situatie in Hurghada. Mijn vriendin en ik willen namelijk in december naar Egypte gaan. Wij vragen ons echter af, gezien alle gebeurtenissen in Egypte, of we alleen op het strand zullen zitten. M.a.w. trekt het toerisme al weer aan of wordt het met zijn tweeen op een leeg strand zitten? Heeft iemand met een mening hierover????

Groet, Ton

• aart bos

de vluchten zitten aardig vol en via de reiswereld begrepen dat de boekingen (vanuit nederland )voor het najaar weer helemaal op nivo zijn. in hurghada zelf merk je dat het wel degelijk rustiger is. de hotels zitten niet propvol.

er wordt nog regelmatig negatief geadviseerd voor egypte en wat er af en toe in het nieuws komt maakt ook niet optimistisch. de egyptenaren lijken een beetje “losgeslagen” en het verschil tussen demonstreren en relschoppen is dan maar heel klein.

de ellende gaat aan de badplaatsen voorbij, en is vooral in cairo en de andere grote steden.

in de badplaatsen is werkelijk iedereen fanatiek bezig om de toeristen in de watten te leggen.

een welgemeend advies van een enthousiaste, fanatieke en optimistische egypteliefhebber/ondernemer:

GEWOON KOMEN GENIETEN VAN DAT HEERLIJKE WEER EN AL DIE MOOIE DINGEN DIE JE IN HET WATER KAN VINDEN.

( en als je eenzame momenten hebt kan je altijd even langskomen om effies bij te lullen, even de stad te zien ( doe ik weer met veel plezier) of gewoon het weerbericht te kijken van kikkerland.)

tot ziens, marianne&aart

• wagner01@planet.nl

Hallo Ton,

Mijn dochter is zaterdag teruggekomen uit Hurghada en het was gezellig druk in het hotel.

Ze heeft nog lekker kunnen zonnen aan het strand.

21 November ga ik voor 11 Dagen naar Hurghada,veel zin in.

Dus gewoon gaan en genieten !!

• Sweetmieke

Wij vertrekken de 11de november!!!! En kijken er enorm naar uit!

• jolandijk

wj a.s. zaterdag :-D

• de badmuts

Bedankt voor jullie reactie.

Groet, Ton

• aart bos

en heb je al een beslissing genomen? doe je ‘t of doe je ’t niet?

• Ton

Aart

Tussen 5-11 en 19-11-2011 zien we elkaar weer

Ton

• de badmuts

aart bos Schreef:

——————————————————-

> en heb je al een beslissing genomen? doe je 't of

> doe je 't niet?

Hallo Aart,

Bij de vrouw is nog enige twijfel. We zijn al twee keer in Hurghada geweest en de ervaringen met de “jongens” waren niet altijd even leuk. Dat geeft bij haar enige twijfel. Het viel me trouwens wel op dat veel toeristen zich storen aan het gedrag van de “jongens”, maar veel mensen zeggen er niets van. Misschien wel te begrijpen omdat iedereen natuurlijk een leuke vakantie wil hebben en niet zit te wachten op een ruzie aan het strand. Hoe het ook is, ik zal haar zeggen dat je naar haar uitkijkt als ze jullie bar komt bezoeken. (Ik kom trouwens dan ook mee. Hehehe)

Misschien moet ik een nieuwe topic beginnen, waar massaal wordt gereageerd, om haar over de streep te trekken?????? (zit al te denken aan een mooie slagon)

Groet, Ton

• gerard1808@hotmail.com

Jullie kunnen gerust gaan hoor wij zijn net terug en in Hurghada merk je niks van de onrust die er in b.v. Cairo is. de stranden zijn op dit moment absoluut niet leeg en verlaten hoor, het hotel waar wij zaten was voor 80% vol.