voetbal

• aart bos

er zijn zoveel mensen net zo gek op voetbal als ik!

we krijgen heel veel vragen over voetbal dus simpel;

we hebben bij orange cafe eredivisie live, alle commercielen en alle hilversummen, dus bij ons zie je alle voetbal

nederlandse competitie, championsleague, europaleague en alle interlands. leuk detail: voorlopig zitten we bij alle avondwedstrijden nog steeds lekker buiten.

sinds kort 2 sjoelbakken en al heel lang uitgebreide bibliotheek met ook heel veel tijdschriften ( dit voor de mensen die mee mogen/moeten maar geen trek hebben aan voetbal )

“de ballen”

marianne&aart

• trea

Hallo Aart

Kunnen we volgende jaar ook de E.K voetbal bij jouwe kijken.

We zijn in juni 2012 weer in Hurghada.

We komen zeker weer bij je langs.

• aart bos

in 2008 was het met de ek een groot feest en in 2010 was het nog voller. we zijn al met de plannen bezig om ook bij de volgende ek de leukste plek te zijn om “onze jongens” te bekijken in hun poging om kampioen te worden. moet lukken!!!

• horus

Bedoel je met “de ballen” je gehaktballen of je bitterballen? Want daar kom ik absoluut wel voor!

• lazeroms@planet.nl

Hoi Aart,

ik lees al even dit forum, en wij gaan regelmatig naar Hurghada en ook naar het orange cafe, maar

toen wij in jouw restaurant kwamen was er altijd ene joke volgens mij die de scepter zwaaide, samen met haar egyptische man,heb ik wat gemist? of hoe zit dat in elkaar

• aart bos

jij bedoelt christa, getrouwd met ossama, die de eerste 4 jaar van ons bestaan onze compagnon was en de dagelijkse gang van zaken deed. wij waren “stille” vennoten. sinds oktober vorig jaar zijn zij verhuisd naar belgie waar ze een mooi, leuk cafe zijn gestart. wij hebben hun aandeel overgenomen en doen nu dus ruim een jaar samen orange cafe. jij op de hoogte….

voor ene horus: ja we benne een ballentent!!

• lazeroms@planet.nl

super snelle reactie aart, bedankt.

je laatste zin snap ik niet ( ja we benne een ballntent)

Was inderdaad Christa ja, ik hoop dat ze het leuk hebben in Belgie, weet je ook waar in Belgie

• aart bos

ze zijn in afflighem aan de brusselbaan. de zaak heet “my way”. lekker biertie en leuke sfeer. de ballentent is bedoeld voor horus ( even naar beneden scrollen )

• basennoes

hallo aart en marianne , nou we komen zeker een kijkje bij jullie nemen in december !!!

bas , anouschka en yentel uit scheveningen