Aqua vista resort & spa...

• Sweetmieke

Zijn er nog mensen die al naar dit hotel zijn geweest?

Wij zijn er al geweest 2 jaar geleden en gaan nu terug van 11 tot 18 november.

We vroegen ons af hoeveel het daar is voor een kluisje te huren… hebben wij de vorige keer niet gedaan.

Zijn dat grote kluisjes?

Welke excursies zijn aan te raden?? Wij hebben de dolfijnentrip en mahmya al gedaan de vorige keer…

Hoe zijn de temperaturen in hurghada meestal half november???

• joke

temperatuur voor november : ijsmutsen en dikke jassen en dassen meenemen !!!!

• suzanne

Is het dan ook verstandig om de snowboots me te nemen;)

• Lidwien61

Haha,

Wel makkelijk op de terugweg…..ik meen dat het vorige rond 18 november heeft gesneeuwd.(:P)

• vronie

http://www.zoover.nl/egypte/egypte/hurghada/pickalbatros-aqua-vista-resort/hotel

Een fijne vakantie in November.

Ongeveer 25 graden

• Sweetmieke

Jammer dat er hier zo gereageerd word op vragen… Ik denk dat het een gewone vraag is om even te polsen hoe de temperaturen zijn.

Voor mij is het nu eenmaal heel belangrijk om overal wat rond te horen…

Als je invalide bent en alles afhangt van het weer vind ik dat zeker geen stomme vraag.

Ik dacht dat er op een forum elementaire beleefdheid word gevraagd.

Blijkbaar is dat hier voor sommige te veel gevraagd…

• Lidwien61

Hoi,

Er wordt heus wel normaal gereageerd, soms met een knipoog, maar soms wordt er echt gevraagd naar de bekende weg, en dat wordt hier bedoeld.

Je kan hier in de oude berichten zoeken of er al eens naar gevraagd en geantwoord is en de temperatuur in de hele wereld kan je heel simpel op internet zoeken.

Ik heb vorige week ook een vraag gesteld, maar heb wel eerst even gezocht of ik in de oudere berichten misschien al het antwoord kan vinden.

Het is hier en informatief en gezellig met af en toe….ach, er zijn ergere dingen in de wereld

• ina

Ja er wordt idd vaak hetzelfde gevraagd en je ben niet verplicht om te antwoorden, geef dan geen antwoord in plaatst van die stomme antwoorden

• Sweetmieke

Ik heb wat opzoekwerk gedaan en heb ondertussen op al mijn vragen een antwoord (:P)

• aart bos

ga dus genieten van je vakantie en ja het is nog heerlijk weer overdag. neem wel een vest mee voor de avond. wind is hier altijd heel belangrijk. in de zomer zijn we er heel blij mee en in de winter maakt het hier fris.