bureau

• joke

Hoi,

kan iemand, liefst iemand die in sekalla/down town woont, mij vertellen waar ik een bureau-tje kan kopen.

Een gewoon Ikea-model van hout met laadjes,

Alvast bedankt,

joke.

• harmhessels@yahoo.com

hallo Joke,

In Dahar aan de lange straat tussen Dahar en Sekalla, zijn diverse meubelmakers die ze te koop hebben.Een zijstraat daarvan, ( die noemen ze spaghettiestreet, dat is bij het benzinestation nabij de Souk , zitten ook veel ambachtslieden en in de straat die parallel loopt met Sheratonstreet (als je van het zuiden komt richting Romahotel en je gaat richting Sekalla dan moet je op een gegeven moment rechtsaf richting die nieuwe moskee aan de haven want het laaste stukje is eenrichtingsverkeer, ) daar zitten er ook en achter het pyramydevormig gebouw naast de rotonde tussen Sekalla en Dahar zit ook een grote meubelzaak. Ik denk dat je gewoon even moet rondkijken. Succes!

• joke

Dag harm,

dank je wel !

denk dat ik die plaatsen wel weet te vinden, moet ook wel na 6x hurghada !!!

Heb je enig idee wat een bureau-tje kost zodat ik niet de “hoofdprijs” betaal ?

Kennis van ons heeft een winkeltje én daar staat me toch een gammel ding en stoelen, die wij allang weg zouden hebben gedaan, wil hem daarmee verrassen als we er weer zijn.

Slot maakt m'n eega er wel op als het er niet opzit en geldkistje kan ik wel vinden op de senzo mall bij de supermarkt.

Groetjes,

joke

• harmhessels@yahoo.com

Hallo Joke, geen idee wat dat kost. Ik zou hier en daar informeren om zo een indicatie te krijgen. dan kun je ze tegen elkaar uitspelen. Succes!