Hurgahda of Marsa Alam

• van.ria@hotmail.com

Hallo,

Wij willen begin september 1 week naar Hurgahda of omgeving.

Weet iemand of er uitgaansmogelijkheden en bezienswaardigheden in Marsa Alam zijn? We krijgen de indruk dat er buiten het snorkelen en duiken niet veel te beleven is.

Hoe is het met uitgaansmogelijkheden en bezienswaardigheden in Hurgada, El Gourna of Makadi Bay?

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Met vriendelijke groet, Ria

• gerard1808@hotmail.com

Marsa Alam, is idd geweldig om te snorkelen of te duiken, El Gouna is super gezellig om lekker terrasje te pakken, niet zo groot maar wel heel leuk en vooral bij de marina heel gezellig!!!! Hurghada is natuurlijk veel groter. Het nieuwe deel vinden wij heel leuk het oude deel (down Town) vonden wij echt vreselijk al dat gesjor en geleur aan je bah!!!!

Als je echt gaat voor de gezelligheid van terrasjes zou ik voor El Gouna kiezen. In el Gouna heb je ook niet zoveel last van opdringerige verkopers.

• wilka51

hoi,

hoe komt het toch dat zoveel mensen zich beklagen over de opdringerige verkopers,

wij gaan over 14 dagen voor de 4e keer naar hurghada.

we maken er ons met een kwinkslag vanaf als we niets willen kopen ,

maar houden in gedachten dat de mensen daar van het toerisme moeten leven .

sorry dit moest ik even kwijt

• Ton

Bravo zo kan het ook

Ton

• gerard1808@hotmail.com

Klopt wat je zegt, maar je hoeft het natuurlijk niet leuk te vinden!!

• Helena

(tu)gerard1808@hotmail.com Schreef:

——————————————————-

> Klopt wat je zegt, maar je hoeft het natuurlijk

> niet leuk te vinden!!

• Lidwien61

Hoi Wilka

Helemaal met je eens. Doe het af met een glimlach en duidelijk NO of LA.

Zeggen ze soms “ stomme” ned. woorden, leg ze maar eens uit wat het betekend, ze schrikken ze rot en schamen zich.

Afgelopen keer waren we wat aan het dollen met een verkoper en hij zei: “ zeikerd” , toen wij een beetje bedenkelijk keken, vroeg hij wat het betekende en hij schrok ze echt rot en bleef maar sorry zeggen.

Veel plezier daar, ik kan niet wachten dat ik weer ga!