wilde toch nog een paar dingen weten en hoop dat jullie de antwoorden voor mij hebben!
- hoe laat is het donker in december?
en ik ben verliefd op aqua jungle….
mogen er ook andere mensen op het park komen voor de glijbanen?
alvast bedankt!
Hallo Lossie.
In Januari tegen vijfen schemer en half 6 echt donker gaat heel vlug dan.
.Denk dat het in December iets vroeger is, maar niet getreurd, smorgens vroeg kan je al lekker genieten van het zonnetje.
Zie je om 7 uur de zon al en liggen de mensen om 8 uur of vroeger al bij het zwembad of het strand liggen. Pluk de dag, hahaha.
Heb op je prive berichtje nog gereageerd. Blijven oefenen, hahaha.
Zou trouwens niet te lang wachten met boeken, het toerisme neemt toe en de periode die je gaat is het normaal altijd heel erg druk.
Fijne vakantie,
groetjes Agnes.
De prijs voor het aquapark van Jungle Parc is 23 euro per persoon en dan mag je alleen in aquaparc, . Je mag dan niet bij de gasten in het huisje.
Op het moment zijn mijn gasten die daar zijn, heel erg aan het klagen over de service.
2 dagen geen schoonmaak van kamers en heel trage bediening.
Misschien vanwege ramadan.
Ook het entertainment in de avond vinden ze zeer slecht.
Groetjes Tilly
Hoi Tilly,
Wat jammer om te horen dat de schoonmaak te wensen over laat. Wij waren er een paar weekjes terug en toen was alles pikobello in orde! Bediening begrijp ik niet helemaal want alles is self service maar het zou wel eens bij de koffiebar kunnen zijn, daar gaat het niet zooo snel. Voor de rest hebben wij het er heel erg naar onze zin gehad! het zou inderdaad wel iets met de ramandan te maken kunnen hebben….
Groetjes, Anja
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?