titanic beach 23 augustus

• jjpander@hetnet.nl

hallo allemaal,

zit hier net naar buiten te kijken en denk wat een regen!!!! wat een kou!! nog 4 weekjes en dan op naar hurghada!!!!!!!!!!!!

Wat is de gemiddelde temp nu?? fijne vakantie allemaal

• agnes

Hallo.

Zoover geeft voor de komende 14 dagen 37 tot 40 graden aan. Warm genoeg toch.

Met de helft hier zouden wij al tevreden zijn, alhoewel de regen hier in de achterhoek vandaag meevalt, 2 kleine buitjes, wel veel wind en ook wel af en toe een zonnetje.

groetjes Agnes.

Ook een hele fijne vakantie gewenst.

• miichellee1@hotmail.com

hallo het is er dan rond de 40 graden lekker warm :) maar het is goed te doen!

• jjpander@hetnet.nl

OOOHHHH geweldige temp!!! klint echt goed!! dank je voor de reacties, ga mijn koffers maar vast pakken hihiB)

• agnes

Verwacht je hier geen zomer meer, hihihi, zal toch wel.

En goeie zonnebrandcreme meenemen met een hele hoge FACTOR bescherming.

Zul je zeker nodig hebben.

• jjpander@hetnet.nl

ik heb een factor 30 gehaald, is wel genoeg toch??

• Lidwien61

Hoi,

Ligt een beetje aan je huidtype, maar mijn zus en ik zijn toch flinke zonaanbidders en hadden begin april, de eerste dagen toch echt een factor 50 nodig………..

• agnes

Hallo.

Zoals Lidwien al schreef, afhankelijk van je huidtype, maar 50 is zeker aan te raden.

Je zou met een hoge factor kunnen beginnen voor de eerste week en dan eventueel een lagere factor kunnen nemen voor de rest van de vakantie.

Maar pas op, de zon heeft zeker in die periode heel veel kracht. Wij zijn al vaak in Januari en December geweest en dan is het nog oppassen geblazen. Komen altijd heerlijk bruin gekleurd terug.

groetjes Agnes.

• jjpander@hetnet.nl

okay dan ga ik maar ff een factor 50 voor de eerste dagen aanschaffen… in turkije en italie gebruik ik altijd een 30 en dacht dat dat wel genoeg zou zijn.

Maar wil ook niet verbranden… bedankt voor de reactie groeten ageeth

• agnes

jjpander@hetnet.nl Schreef:

——————————————————-

> OOOHHHH geweldige temp!!! klint echt goed!! dank

> je voor de reacties, ga mijn koffers maar vast

> pakken hihiB)

Hai Ageeth.

Zou toch nog maar ff wat kleren weer uit de koffer pakken, hahaha, word tot woensdag 23/25 graden en daarna 25 tot 30 graden.

,Kan je vast een beetje voor bakken hier en alvast wennen aan de warmte.

Morgen nog zo'n druildag maar dan!!

Zou de zomer dan toch nog ff terug komen, wel jammer voor de mensen die weer aan het werk moeten en de kinderen die weer naar school gaan.

Hele fijne vakantie, ik moet nog ff wachten tot November.

groetjes Agnes.