Welke excursies moet ik absoluut doen??

• Robbert

Ik lees hier op het forum dat er ontzettend veel mensen naar Hurghada gaan/geweest zijn.

Wij gaan begin september 11 dagen naar Bel Air Azur met een schitterend (volgens de beoordelingen) koraalrif voor de deur. Dus daar zouden we sowieso kunnen snorkelen.

Maar nou vraag ik me af welke excursies ik volgens jullie absoluut niet mag vergeten te doen.

En als jullie bij de betreffende excursies nog tips hebben hoor ik dit ook heel graag!!

Groetjes Robbert

• joke

Dag Robbert,

luxor,

caïro kan ook, maar dan niet op vrijdag: (in egypte is vrijdag hun vrije dag, onze zondag) dit i.v.m. demonstratie's die meestal na het gebed plaatsvinden,

dolfijnen,

woestijn,

snorkelen,

stuur je via privé reageren www-adres van iemand, we mogen hier geen reklame maken.

gaat over de dolfijnen, zij weet ze meestal wel te vinden…. is natuurlijk geen garantie.

met groetjes,

joke.

je kunt het bericht o.a. openen door privé berichten aan te klikken,

ook krijg je een melding in je eigen emailadres, de verwijzing dan aanklikken.

• hilly

Hoi Robbert,

wij hebben ze elletwee gedaan Cairo met het vliettuig,en Luxor met de bus

Ik vond Luxor mooier maar dat is persoonlijk.

• Robbert

Hoi Joke,

Superbedankt voor de link!!!

Ga het eens allemaal uitpluizen!!

gr. Robbert

• joke

Dag Robbert,

graag gedaan,

veel plezier met alles uitpluizen….

groetjes,

joke.

• S-@nnn

Je kan ook met Voodoo-divers, Ned duikschool, mee gaan snorkelen, vaak zie je dan ook dolfijnen.

Je gaat dan met de boot de zee op. Ze komen je dan eerst bij je hotel ophalen.

Kost €28 incl eten en drinken zoveel je wil. De laatste tijd komen ze vaak dolfijnen tegen. (vorig jaar trouwens ook)

Veel plezier!