welk hotel

• silvia41

Hoi ik zie door de bomen het bos niet meer hahaha

Wij man en kind van 13 zoeken een goed!!!!!!!!!! hotel in Hurghada.

Hebben in oktober in sindbad aquabeach gezeten en was erg leuk vooral de wandelingen over de boulevard avonds met de winkeltjes.

Nu is deze helaas vol , willen ook al 30 juli weg dus op zoek naar een ander die goed is qua eten ,animatie, en dichtbij winkels omdat wij wel van vertier houden en avonds altijd even een wandelingetje maken voordat we een show gaan bekijken.

Er is nog genoeg, weet ook niet of het veilig is om naar hrghada te gaan maar wie heeft er tips.

groetjes silvia

• ina

Het grand resort is ook een goed hotel zit ook aan village road alleen helemaal aan de andere kant zal je een link sturen daar staat een plattegrond op kan je zien waar het ongeveer ligt

• aart bos

oa giftun heeft een goede naam en zit vlak bij sindbad ( en orange ) ook hoor ik goeie berichten over titanic en inderdaad the grand. je vindt wel wat, kom op

• silvia41

Een neefje van ons is net terug uit aladin beach en mocht ook gebruik maken van jasmin en ali baba iemand hier meer info over,

Is erg fijn ina dat plattegrondje ,had je hme al gestuurd want ik heb nog niks,alvast bedankt voor jullie reacties.

groetjes silvia

• ina

heb het per email gezonden maar nog een keer dan