goedkoper???

• Helena

Even een vraagje:

Ik heb gelezen dat als je met 6 personen naar Hurghada gaat,je het beste een 6 persoons visum kan kopen ,en geen 6 losse…………….dit zou goedkoper zijn????

Hier weet ik niets van,wie kan mij daar meer over vertellen?

Wij halen hem altijd bij de bank in Luchthaven Hurghada………

Groetjes Alie

• S-@nnn

misschien met het afronden naar boven te maken?

dus stel dat het eigenlijk €11,40 is ronden ze af naar €12.

met 6 visa tegelijk is het minder erg als ze afronden? …zoiets??

laat je wel ff weten wat je visium nu gekost heeft, wij komen de 21e! dan kan ik gepast betalen!

• ina

Het beste is met dollars te betalen visum kost 15 dollar kijk net op mijnwisselkoers.nl dan betaal je maar €10,44 per visum, maar dan moet je ze wel in bezit hebben ander betaal je omwissel kosten, en in egyptische ponden betalen kan ook

• S-@nnn

Ik denk dat we op Dusseldorf-Airport alvast wat ponden gaan “kopen”.

• joke

Ponden in nederland of in duitsland zou ik niet kopen, je krijg dan echt wat minder.

Op het vliegveld in Hurghada staan in de aankomsthal de bankkantoortjes waar je zo wel je visum kunt kopen als geld wisselen.

Als je met euro's je visum betaald, krijg je eventueel wisselgeld in ponden, dit jaar kregen wij het in euro's terug.

groetjes,

joke.

• Henk (Safaga)

Dag,

Ponden in Europa kopen is inderdaad niet erg slim.

Dat is stukken duurder dan in Egypte zelf.

Zoals Joke al schreef kun je ook al wat geld wisselen bij de kleine bankjes, meteen links, als je de aankomsthal binnenkomt.

Daar kun je ook je visum (voor de normale prijs) kopen met euro's.

Je krijgt het wisslegeld in ponden terug, of als je er op staat in euro's.

Dat zijn ze verplicht.

Als je toevallig nog US $ over hebt van een andere vakantie kun je daarmee natuurlijk ook betalen.

Ik raad af om in Nederland dollars te kopen, dat kost ook provisie.

En voor de topicstarter, een visum kost 15 dollar, ongeacht hoeveel je er koopt.

Henk

• Petr@

Waar heb je dit gelezen?

Wij zijn vaker met grote gezelschappen in Hurghada geland, maar ik heb nog nooit iets van “korting” op de visums gehoord!

• S-@nnn

Henk (Safaga) Schreef:

——————————————————-

> Dag,

> Ponden in Europa kopen is inderdaad niet erg

> slim.

>

ach…als ik €10 omwissel….tjonge…..

dan heb ik misschien wel €2 aan ponden minder….

• Helena

Dank jullie wel voor jullie antwoorden.

We gaan gewoon bij de bank bij aankomst Hurghada de visum kopen met de euro….(tu)

• Helena

Zie net dat 15 dollar momenteel 10,53 euro is….;)