mei-vakantie 2012

• Sarah

Zojuist 2 weken Ali baba geboekt met z'n vieren voor iets meer als 2000 euro voor in de mei vakantie ,heb er nu al zin in . Lang leve de Duitsers met hun vroegboekkortingen.

Kan iemand mij vertellen wat ik ongeveer kwijt ben voor een 2 daagse excursie naar Cairo met de bus en krijgen kinderen korting ? (10 & 11 jaar oud).

En wat mag ik zeker niet missen met mijn gezin ?

• ina

Dat is zeker een vroegboeking, maar binnen is binnen zou ik zeggen en niet duur voor 4 personen denk dat de kids toch niet echt meer onder kinderen vallen gezien de leeftijd

• Ton

zoeken op miriam kok rechts boven aan deze pagina

• Sarah

miriam kok doet niets met bussen ,wil niet vliegen

• marjoleincees@casema.nl

hallo wij zijn 6 jaar geleden met de bus gegaan, hebben bij een burootje langs de weg geboekt. we betaalden toen 25 euro pp en de kinderen halve prijs. was helemaal toppie geregeld en hebben alles in cairo gezien. kregen in de bus 2 stoelen pp zodat we konden slapen. tv wc en drinken in de bus aanwezig. alvast een fijne vakantie het is nog een eind weg maar het gaat snelgenoeg. wij haggen in oktober al geboekt en gaan nu over 2 weken weg.

• nclma

ik zou Cairo met een prive taxi doen, dan heb je de tijd aan jezelf en hoef je niet als een kudde langs bezienswardigeheden te rennen van het een naar naar het volgende, terwijl je van het eerste dan niet eens de uitleg hebt gehoord…

• rudolf

Hallo Sarah,

Ik heb je een prive bericht hierover gestuurd, hoor graag je reactie.

Groetjes Rudolf

• wessam

ja je kan maar beter geregeld hebben , maar wil je ook delen bij welke duitser je het hebt geregeld, dan ga ik daar ook eens kijken en miss boeken !!!!!!!!!!!!!!!!!1

• S-@nnn

wessam Schreef:

——————————————————-

> ja je kan maar beter geregeld hebben , maar wil

> je ook delen bij welke duitser je het hebt

> geregeld, dan ga ik daar ook eens kijken en miss

> boeken !!!!!!!!!!!!!!!!!1

Er zijn al volop vakantie's voor volgend jaar te boeken.

Gewoon kijken op www.holidaycheck.de

Daar heb je al Duitse aanbieders bij elkaar!

• Sarah

op de zoekmachine van vliegvakanties.de heb ik 'm gevonden en bij hun geboekt. Ga met GTI (dat is de reisorganisatie) .Wij hebben vanaf 21/4 2 weken vakantie.