plaatsen gereserveerd!

• Helena

Gisteren al vast onze stoelen voor de heen en terug reis gereserveerd,je kan dan zelf kiezen waar je kan gaan zitten…en tevens alvast on-line ingecheckt.

We vliegen comfort classe,dus zitten vooraan vanaf rij 2…

We zijn met 6 personen en zitten met 2\2\2 steeds achter elkaar aan het raam.

Wat kan me nog gebeuren…nog even de dagen aftellen en dan komen we richting Hurghada!

Ik heb er zo'n vreselijke zin in.

Tot nu toe vertrekken we om 15.00 uur en landen in Hurghada om 20.20 uur.

Terug hebben we een tussen landing en is de vliegtijd langer,maar we vertrekken toch pas savonds,dus proberen lekker tukkie te doen in vliegtuig…

YES YES YES!B)

• marjoleincees@casema.nl

hoi alie je kan toch pas 24 uur van tevoren via internet reserveren? of zit ik er nu helemaal naast

• Helena

Hallo Marjolein,

Ik weet niet waar en bij wie je geboekt hebt,maar wij hebben via het reisbureau geboekt bij Holland International en vliegen met Arkefly.

Bij Arkefly kan je 3 weken voor vertrek je plaatsen al reserveren wat wij dus gedaan hebben.

We weten nu al precies waar we zitten,heb mooie plekjes uitgezocht zonder uitzicht op de vleugel.

Mvg:Alie

• Helena

Oplossing

Een stoel kan alleen gereserveerd worden als de reservering volledig is bevestigd.

U kunt uw stoelen reserveren vanaf 21 dagen tot en met 2 dagen voor vertrek van uw heen- en of terugvlucht. Indien u bijvoorbeeld op donderdag om 15.00 uur vliegt, kunt tot en met dinsdag 15.00 uur een stoel reserveren.

Indien uw terugvlucht verder in de toekomst ligt, kunt u uw stoelen voor de terugvlucht alsnog reserveren vanaf 21 dagen voor vertrek.

Op de dag van vertrek is het niet meer mogelijk om nog een stoel te reserveren. Daarnaast is het niet mogelijk om nog een voorkeurstoel aan te geven op de dag van vertrek bij de check-in.

• joke

Hoi Alie,

hebben wij het via duitsland toch makkelijker.

Als wij onze vakantie naar hurghada in juli boeken* kunnen we gelijk de zitplaatsen al reserveren.

En ook het eten aan boord (als je niet het standaard menu wil) kunnen we dan al reserveren á 10 euro p.p. per vlucht.

Het reisbureau maakt alles in orde ook de betalingen.

Alvast een fijne vakantie toegewenst,

Joke.

* voor februari of maart volgend jaar.

• Helena

Dank je wel Joke.:)

• marjoleincees@casema.nl

wij vliegen met transavia dat is dus denk ik het verschil

nog 15 dagen wachten en dan eindelijk weg

• ina

en wanneer ga je dan marjolein wij vliegen 14/7 met transavia

• yvettehagen@live.nl

Hoi Ina,

Wij vliegen op 14 juli naar Hurghada!

nog 2 weekjes,….heerlijk

groetjes Yvette

• ina

wij hebben vlucht HV457 14.50 hebben ook een tussenlanding dat is minder, maar gelukkig alleen op de heenreis