Arabisch leren

• esmeralde-aisha

Wil je Arabisch leren vanuit het nederlands dat kan nu eindelijk in Hurghada.In mijn languases institute Al Wefaq

Voor 150 egyptische pond krijg je 12 uur egyptische les

Ons instituut bevind zich in Sekalla vlakbij mc donalds

Neem contact met me op via deze site voor meer informatie

• tohamey

Heb een privebericht gestuurd.

Groetjes,

Anja

• tohamey

Ik zie dat je mijn berichtje nog niet gelezen hebt.

Kan je me aub meer informatie geven. Wanneer en hoe laat worden die lessen gegeven?

Groeten,

Anja

• Satuna

Zijn prive lessen ook mogelijk?

• esmeralde-aisha

Natuurlijk is dat mogelijk.De prijs is 600 egyptische pond voor een prive cursus voor een cursus met 3 of meer studenten betaal je 150 egyptische pond

De cursus duurt ongeveer 1 maand en bestaat uit 2 x per week 1,5 uur (12 uur in totaal)

Na de reservering laat ik je zo snel mogelijk weten wanneer je kunt starten.

Groeten Aisha

• dagie

Hoi,

Is het ook mogelijk per direct?

Groetjes

• Elvira

Hoi Ik wil weten of je ook Nederlandse les geef.

• Harm

Mail me even prive a.u.b

harm

• harmhessels@yahoo.com

Hallo Esmeralde,

Mail me even,

Harm

• joke

Harm,

zo ziet iedereen je emailadres:

Ga naar: Mijn profiel….. je ziet het boven in de blauwe balk staan,

dan naar opties: instellingen forum…

daar zie je bijna onderaan staan E-mail notificatie voor privé bericht… zet je op ja…

Je krijgt dan een streepje onder je naam te staan….

Als iemand wil regaren… of jij wilt dat….. kan je dat… zonder dat iemand je emailadres ziet staan.

Zelf reageren op een bericht kan via o.a. onder desbetreffend bericht prive reageren aanklikken.

Is effe oefenen…. als iemand je een bericht stuurt dan krijg je melding daarvan in de door jouw opgegeven emailbox.

Er staat altijd bij dat het komt van het prikbord van Hurghada… via een link kan je dan in je berichten….. of rechtstreeks door

“privé berichten” op prikbord van hurghada, egypte of sharm el sheik….aan te klikken, maakt niet uit op welke je klikt…..

groetjes,

joke.