Wie heeft er ervaring met 7 dagen Nijl en 7 dagen Hurghada

• Hermann

Wie heeft er ervaring met Corendon wat betreft een Nijlvaart van 7 dagen en daarna nog 7 dagen luieren op het strand van Hurghada.

Kan je dan ook zelf je hotel bepalen of is dat te regelen?

Groet, Hermann

• Helena

Hermann Schreef:

——————————————————-

> Wie heeft er ervaring met Corendon wat betreft een

> Nijlvaart van 7 dagen en daarna nog 7 dagen

> luieren op het strand van Hurghada.

> Kan je dan ook zelf je hotel bepalen of is dat te

> regelen?

>

> Groet, Hermann

Hallo Hermann,

Als je bovenstaande geboekt zou hebben bij een reisbureau,dan weet je precies waar je aan toe bent en ook in welk hotel je gaat verblijven.

Is dit niet via een reisbureau geboekt,dan heb je denk ik een probleem…..je geeft zelf al aan dat je niet weet waar je verblijft….

Vaak is het bij een geboekte reis dat je hotel vast staat en dat je dat niet zelf mag beslissen,of je moet alles los boeken……

Succes!

• Hermann

Mijn vraag is : Kan je dan ook zelf je hotel bepalen of is dat te regelen?

Groet, Hermann

• agnes

Hallo Herman.

Kun je ze niet los van elkaar boeken!!

Via Corendon de Nijlvaart en dan zelf een eventueel binnenlandse vlucht boeken, ik weet niet waar de cruise eindigt, en dan zelf een hotel boeken.

Of even bellen naar Corendon wat de mogelijkheden zijn!!

Succes,

groetjes Agnes.

• Paauwla

Volgens mij kun je kiezen uit een aantal hotels. Wel moet je dit bij boeken van de reis aangeven natuurlijk. Gewoon eens binnenspringen bij een reisbureau, je wensen op tafel leggen en dan kijken welke cruise, want dat zijn er ook een berg, met toch verschillende opties, en welk hotel er het beste bij jullie past.

Veel plezier alvast

• Hermann

Ik ben de laatste twee jaar 3x naar Hurghada geweest in Hotel Triton Empire.

2x ben ik er in juni geweest en heb toen 14dagen mensen met een verstandelijke

beperking begeleid. Afgelopen januari ben ik met mijn vrouw 11 dagen geweest

en nu willen wij graag een combinatie een Nijlvaart en nog 7 dagen naar Hotel

Triton Empire, als dat mogelijk is? Wij vinden het sfeertje in Dahar fijn.

Hermann

• Helena

Hermann Schreef:

——————————————————-

> Mijn vraag is : Kan je dan ook zelf je hotel

> bepalen of is dat te regelen?

>

> Groet, Hermann

Kan je dan ook zelf je hotel bepalen of is dat te regelen?

Dat was je eerste vraag…

Dat leg ik je net uit en meerdere hier…

Wees duidelijk of je al iets of nog niets geboekt hebt,wel zo makkelijk….

• Ton

Even zoeken op dfit prikbord naar miriam kok zij kan alles regelen

• aart bos

beste hermann,

corendon heeft in hun pakket ook de triton hotels in dahar, dus lijkt de combinatie te maken. in ieder geval zal je na de bootreis ( indrukwekkend mooi en geweldig om te doen; ga zeker ook mee naar abu simbel ) met de bus naar hurghada gaan. transfer via je reisburo. er is GEEN binnenlandse vlucht luxor-hurghada

en zover ik weet kan miriam heel erg veel, maar geen individueel transport lux-hrg voor jr regelen.

ga in ieder geval genieten!!

• Hermann

Die busreis kennen wij, zijn 2x naar Luxor geweest.

Ga Corendon eens mailen of die combinatie te maken is.

Bedankt allemaal,

Hermann