zomertijd

• S-@nnn

Hermann Schreef:

——————————————————-

> En wat maakt dat uit zitten we toch eerder

> 'savonds op een terrasje met natuurlijk een

> heerlijk temperatuurtje. Gr.Hermann

Voor mij maakt dat wèl uit!

terrasjes zijn er in Nederland genoeg, ga ik niet voor naar Egypte nl.

• Hermann

Het sfeertje is er wel degelijk anders en de temperatuur 'savonds ook.

Dus toch eerder opstaan en vroeg naar het strand in januari doe ik daar niet anders

Groet, Hermann

• S-@nnn

Hermann Schreef:

——————————————————-

> Het sfeertje is er wel degelijk anders en de

> temperatuur 'savonds ook.

> Dus toch eerder opstaan en vroeg naar het strand

> in januari doe ik daar niet anders

>

> Groet, Hermann

Goed lezen Herman….ik lig niet overdag aan het strand! B)-

• marjoleincees@casema.nl

bedankt voor de reacties maar 6 uur al donker nee toch? nou ja al is het wel zo dan is het niet anders ben toch een vroege vogel dus maakt niet zo heel veel uit.

• joke

Hoi,

zoals Johan Cruijf altijd zegt: elk nadeel heb z'n voordeel……..(of is het andersom…)

Om 6 uur is het inderdaad donker, gezellige sfeer met al de lampjes aan….

In Hurghada komt het “avondleven” pas laat op gang.

Hele gezinnen met kleine kinderen lopen om 10 uur gewoon nog buiten/op straat.

In Dahar is het elke avond markt….. ga daar maar eens rondkijken.

Die markt is precies tussen oud en nieuw Dahar in, bij de moskee op het plein (niet bij de hele grote moskee in Dahar)

Als je je taxichauffeur vraagt je op de avond-“soehk” in Dahar af te zetten, kom je vanzelf op de goede plek.

Groetjes,

Joke.

bedankt joke gaan zeker even langs op de markt, nog andere leuke tips om een avondje door te brengen. ben al 5 jaar niet meer in hurghada geweest en hoorde dat er veel veranderd is, ben erg benieuwd en heb er veel zin in.

• joke

hoi marjolein,

is zo veel te doen in hurghada: nieuwe marina daar kun je dagdromen bij het zien van de “kleine” bootjes die daar liggen, eten en drinken (wel veel westerse prijzen),

bij het orange café is ook een hele “goot” aan winkels,

Ook aart weet nog wel het e.e.a. waar je allemaal naar toe kunt gaan.

Het “leidse plein” (zo noemen wij dat) in Sekalla met zijn terrasje (soms ook live music) is ook goed te doen (is in de winkelstraat)

Je zou ook een bezoek kunnen brengen aan el gouna, is het ook heerlijk rondlopen avonds met alle eethuisjes, de haven enz.

Senzo Mall is wel ongeveer 20 km vanuit centrum, heeft tal van winkels en een hele grote supermarkt om te bekijken, is ook een speeltuintje voor de kids bij zodat de pa en ma's rustig kunnen winkelen.

Staat ook nog een hele grote olifant die je begroet als je er langs loopt.

Hou je van disco: die zijn er ook maar weet niet waar, (ben die leeftijd te boven),dacht dat er ook een op de nieuwe marina zat.

Kortom er is genoeg te doen.

Groetjes,

Joke.

hoi joke bedankt voor je reactie. zit het orange cafe bij het hardrock cafe in de buurt of zit ik dan in de hele verkeerde goot haha. we gaan zeker even naar de nieuwe haven en ik geloof dat we het aan kunnen lopen naar de senzo mall, we zitten nl in titanic. de disco periode hebben we achter de rug maar misschien da de kids er nog een keer naar toe gaan al zijn het niet van die discogangers, we zijn 6 jaar geleden in sekalla geweest wn vonden het toen niet zo heel erg leuk maar gaan het dit jaar zeker weer proberen. we komen de 14 dagen vast wel door waarschijnlijk zijn ze weer veel te snel om.

• ina

het hardrock cafe zit op ongeveer 10-15 min. lopen bij elkaar vandaan

dank je dan weet ik waar ik ongeveer moet zijn