internet op je laptop?

• yvettehagen@live.nl

Hallo,

Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik internet kan krijgen op mijn laptop in Egypte?

Ik ben er 3 weken en zou het heel fijn vinden.

Ze hadden het daar erover dat je een usb stick koopt en dat steek je in je laptop en dan gaat het werken.

Is dat zo en is dat duur en waar koop je dat dan?

Heeft iemand er ervaring mee?

groetjes Yvette

• ina

Wij hebben een stick van etisalat werk prima te kopen op sheraton road in sekalla hebben daar een winkel zitten van etisalat, is een prepaid en is het te goed op gaan we met die stick naar die winkel en wordt het weer opgewaardeerd voor 100 pond kan je vrij lang me doen, maar je moet natuurlijk niet gaan downloaden of bv op msn met een cam, (zonder cam geen probleem) want dan is het zo op maar voor surfen of je emails bekijken gaat het prima.

Wat betreft installeren je doet die stick in je laptop en voor de rest gaat het automatisch. wil kijken hoevel tegoed je nog heb je stuur een email (staat beschreven hoe en wat) en je krijg gelijk een email retour met het te goed wat je nog heb.

• yvettehagen@live.nl

Hoi Ina,

Nou super bedankt zodra ik daar ben ga ik er achteraan.Die shop bij welk hotel staat hij?

Dan kan ik het makkelijker vinden.

Ik ben in Aquafun.

groetjess Yvette

• aart bos

bij aquafun vandaan in de richting van macdonald. ongeveer 5 minuten lopen. bij jou vandaan aan de overkant.

• yvettehagen@live.nl

Bedankt Aart,

Maar bedoel jij Vodafoon of Etisalat?

Want dat moet ook goed werken?

groetjes en tot ziens in Orange cafe! Yvette

• aart bos

wat ik uitleg is de weg naar etisalat. je kan ook bij jullie naast de deur bij mobinil binnenstappen. daar heb ik ook mijn stickie gehaald. over vodafone weet ik niks maar zit ook vlak bij jullie, iets verderop bij etisalat maar dan aan jullie kant van de weg.

“zoek het uit”, het gaat je lukken.

egypte is nog lang niet klaar voor alles maar internetten is geen probleem!!

• yvettehagen@live.nl

Ok fijn ik zoek het uit,haha.

En idd is Egypte nog niet klaar,zeker the street in Sakkala!

groetjes

• Lidwien61

Hoi Yvette,

Ik las dat naar Aquafun gaat, leuk, fijn hotel. Wil je de groeten doen aan de eigenaar van de beatysaloon van de zussen uit Nederland, dan weet hij het wel, denk ik, anders moet hij nog maar eens in zijn gastenboek kijken.

Veel plezier alvast en bedankt!

Lidwien

• yvettehagen@live.nl

Hoi hoi,

Dat doe ik hoor,Remon bedoel je.

Hij is getrouwd met een vrouw uit Friesland.

Ik zal het zeggen hoor.En ja idd een fijn hotel.

groetjes Yvette

• harmhessels@yahoo.com

hallo Yvette,

Ik heb een stick van Etisalat, die zaak zit rechts van ( een paar panden) het Nationala telefoon gebouw op de hoek van een straat. Jij komt regelmatig in Hurghada en dan is een abonnement wellicht ook een optie. je betaald eenmalig voor de stick en dan heb je onbeperkt ingternet. Ga je weer terug naar Nederland dan zet je het stop en als je weer terug komt ga je weer naar de winkel van Etisalat en laat je de boel weer activeren. per maand 150 pond. je betaald alleen voor de maanden dat je er bent.

Harm Hessels