Hallo,zijn jullie allemaal op vakantie of zijn jullie al verzadigd van allerlei adviezen???
Ik vroeg het me af …het is hier erg rustig……………………
Groetjes Alie:)
hoi Alie,
nee hoor, lees elke dag prikbord.
Kreeg net mail uit Hurghada, de hotels zitten nog steeds niet vol !!!!
Er zijn er bij die nog steeds dicht zitten…….
Men hoopt daar aan alle kanten dat het beter wordt (gaat worden). en dat de toeristen weer voor Egypte cq voor Hurghaga gaan kiezen om hun vakantie's door te brengen.
Het is er erg warm, af en toe wat wind wat als heerlijk wordt ervaren.
Groetjes,
Joke.
Ha Joke,
Ik had ook vorige week op tv op het nieuws al vernomen dat de vakantie's naar Egypte erg afgezwakt zijn…erg jammer!
Maar dat drukt natuurlijk voor ons de pret niet.
Maar als je op zoover kijkt,dan zie je dat Aladdin wel open is gezien de ressente beoordeling,en als het dan niet zo heel druk is,is het alleen maar beter voor ons…
We vertrekken al over 6 1/2 week…en dan zal het nog warmer zijn,maar gelukkig is er heel veel water voorradig
Doet je pc of je laptop het al weer goed?
Heb dinsdag nog even gezellig gekletst met Agnes,even gezellig!
We vertrekken zo voor een paar daagjes Valkenburg(even ± 2 uurtjes rijden)even heerlijk op een terasje genieten:)-D van het mooie weer en natuurlijk de Limburgse vlaai niet te vergeten he!
Maar laten we even bij Egypte blijven:
Ik hoop voor de mensen daar dat het bezoek aan Egypte weer heel snel met grote proporties mag toe nemen!!
Mvg:AlieB)
Nou er zijn nog heel wat hotel's dicht, half vol, half personeel, half geld voor hun. Erg triest soms. Maar er zijn weer russen maar heb de indruk dat dit de wat beter welgestelde russen zijn, totaal geen last van gehad maar van de andere kant moet je ook weer onthouden dat de russen erg belangrijk zijn in egypte. Denk dat er na de verkiezingen in Sept. dit jaar wordt gewacht met het boeken van vluchten naar Egypte we zullen zien, inshalla.
Arian Schreef:
——————————————————-
> Nou er zijn nog heel wat hotel's dicht, half vol,
> half personeel, half geld voor hun. Erg triest
> soms. Maar er zijn weer russen maar heb de indruk
> dat dit de wat beter welgestelde russen zijn,
> totaal geen last van gehad maar van de andere kant
> moet je ook weer onthouden dat de russen erg
> belangrijk zijn in egypte. Denk dat er na de
> verkiezingen in Sept. dit jaar wordt gewacht met
> het boeken van vluchten naar Egypte we zullen
> zien, inshalla.
Arian,ik wist niet dat alleen de Russen erg belangrijk zijn voor Egypte????????????????/
Waar haal je deze wijsheid vandaan???
Onthou een ding: Momenteel is elke toerist waar vandaan dan ook zeer gewenst en welkom in Egypte!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?