1 juli dana beach resort

• bollie0403

hallo allemaal?

Wij gaan 1 juli 15 dagen naar het Dana beach resort? Iemand ervaringen met dit hotel?

groet Bollie

• zonnetje1966

hallo

ik ga er voor de 2e keer naartoe op 7 juni. het is een super goed resort.

kortom goed keuze!(tu)

• JohnenSan

Wij komen 5 juli, heb vorig jaar een paar hotels verderop gezeten van dezelfde keten, pickalbatros palace.

Die was erg goed, Dana is volgens mij nog een stukje groter.

En ligt volgens tegenover de shoppingmall, club havana en macdonalds

groetjes

• bollie0403

Iedereen bedankt voor de reacties, heb er super veel zin in. Iedereen een leuke vakantie gewenst

Groet Bollie

• zonnetje1966

Hallo Bollie,

Dinsdag nacht terug gekomen van 2 super weken in DanaBeach alles was weer goed en eten ook dit keer zijn we niet bevangen door de vloek vd Farao!!

Er zitten veel duitsers en een handje vol oostblokkers waar je weinig last van heb!! Ik was er 3 jaar geleden ook geweest er is veel veranderd een heel mooi apart zwembad met div glijbaantjes voor kids tot een jaar of 7 en een mooi en erg lekker aziatisch restaurant bijgebouwd.

Ook aan de pverkant veel veranderd met de winkeltjes als je bij Cleopatra naar binnen gaat wordt er niet aan je hoofd gezeurd en vast lage souvenier prijzen. Ook is er in Hurghade een nieuw shoppingmall Senzo geopend zitten alleen echte winkletjes met merken en kleding en schoenen winkel en een grote supermarkt waar je alleen met egyptische ponden kan betalen!! Ook zit er een Mac donald (waar je ook met euro kan betalen) je kan in het hotel een taxi boeken voor 5 euro heen en terug je spreekt tijd af en dan halen ze je weer op. Vergis je niet er zitten niet heeel veel winkels is nog in opbouw wij waren met 2 uurtjes inclusief een diner bij de Mac weer terug bij hotel.

Nog vragen dan hoor ik ze wel.

Veel Plezier1

Groeten willeke

• marjoleincees@casema.nl

hoi willeke

hoe waren de prijzen in de mall. ben daar erg benieuw naar. byv de prijs voor een spijkerbroek of iets dergelijks. gr marjolein

• JohnenSan

voor lage prijzen hoef je niet naar de mal te gaan, er zit bijvoorbeeld een hunkemuller zaak met (vorig jaar) dezelfde collectie als in nederland alleen was het bij ons al in de uitverkoop en daar was het iets duurder als de NL normale prijs.

Een schoenenzaak met hele leuke modelletjes voor 40/50 euro.

Ik ben toen ook in de Nike en adidas store geweest was ook niet goedkoop.

Wat wel leuk is om in die supermarkt te kijken, je hebt daar wel goedkope artikelen, bij red bull, cola, lekkere nootjes ect.

en dan lekker een MAC ARABIA bij de mac (die is overigs wel goedkoop.