Help! Ben verliefd!

• Meisje

Haha, grappig dat jij denkt dat ik zijn naam niet weet. Ik heb het er niet bijgezet, als iemand me kan helpen dan stuur ik zijn naam, en andere info.

• Meisje

Petr@, super bedankt dat je bezorgt bent en me wilt helpen en ik waardeer het ook en zal zeker voorzichtig zijn!

• Arian

Ach schat toch, ga A.U.B. aakomend weekend naar de disco en kijk om je heen voor een mooie vent.

Heb al zoveel van deze verhalen gehoord meid, en als je al bereid bent om voor deze info te betalen dan ben je dus ook bereid om voor hem te betalen en meid dat gaat zo gebeuren.

Denk aan je mooie tijd en hou het als een herinnering.

• Jassmin

Helemaal eens met Arian.

Ik woon hier ook,maar het is idd heel erg oppassen,een eerlijke Egyptenaar betaald voor de vrouw en vraagt nooit om geld.

Onthou dat meid,en dan moet je ook nog uitkijken,misschien begint hij er wel over een tijdje mee.

Bezind eer gebegind,en zijt GIJ doende denk dan nog

Dan komt het wel goed :)

• Meisje

Heel erg bedankt voor alle advies nogmaals, en eventuele hulp! Ik zal dit zeker altijd toepassen in mijn leven, heb heel veel aan jullie allemaal gehad! Echt super super bedankt! Ik heb het een trouwens sinds een paar maanden met rust gelaten, en sinds 2 weken heeft hij via via vrienden mij opgezocht en hebben we weer contact. We zien wel of het iets gaat worden, met serieus iedereen super erg bedankt voor jullie hulp en tips!

Groetjesxx